NO VIDEO :o(

GOT7 "Lullaby" (English Ver.) Track Spoiler

85 032
196
 
Комментарии
jen loves makeup
jen loves makeup - 2 месяца назад
I DINDT KNOW WHAT TO EXPECT OTHER THan AWESOMENESS AND I GOT ITNDMF
GOT7 & IGOT7 Forever
GOT7 & IGOT7 Forever - 3 месяца назад
💖💖💖
Suzie Thirukotla
Suzie Thirukotla - 3 месяца назад
0:27 " I WANNA HEAR U SING IT EVERY NIGHT"
but i can't sing
sEhUn bIaSeD
sEhUn bIaSeD - 3 месяца назад
So good♡
Lunna Galaxys
Lunna Galaxys - 4 месяца назад
Korean version better am i right🖐😗🖐
Clouds Yoongi
Clouds Yoongi - 4 месяца назад
WE STAN MULTILINGUAL KINGS
Twice Mr.
Twice Mr. - 4 месяца назад
Tilly1770
Tilly1770 - 4 месяца назад
OMG ENGLISH!!!!! I’ll be able to sing the whole song :O :O 😍😭😍
TsundereMonarch
TsundereMonarch - 5 месяцев назад
Korean, Chinese, Spanish, English, oh my gosh
verticalmvs
verticalmvs - 5 месяцев назад
SWEET TALK TO ME BABE
TIONA'S WORLD
TIONA'S WORLD - 5 месяцев назад
*feathers plucked!*
Sleepy CC
Sleepy CC - 5 месяцев назад
SO EXCITED FOR ALL THESE LANGUAGESSS
king kai
king kai - 5 месяцев назад
i’m literally screaming when jb’s part.
Azuni
Azuni - 5 месяцев назад
Lmao I downloaded it already 😂😂😂
LupitaM77
LupitaM77 - 5 месяцев назад
Para cuando el MV?
Angeline Eras
Angeline Eras - 5 месяцев назад
is magico
kha ._.
kha ._. - 5 месяцев назад
No si
Kellee Soup
Kellee Soup - 5 месяцев назад
Hi ahgase
วรรณษา คําเขียน
วรรณษา คําเขียน - 5 месяцев назад
💖💖💖💖💖💖💖
noo ooy
noo ooy - 5 месяцев назад
สุดยอด
Ilene Grace
Ilene Grace - 5 месяцев назад
no need for a spoiler i already downloaded the three versions chinese korean and english so yeah,
headass
headass - 5 месяцев назад
THAT “are you ready” AT THE BEGINNING ALWAYS WANTS ME TO DTOWN MYSELF IN A FISH TANK
oi meus mochis silva. gomes
oi meus mochis silva. gomes - 5 месяцев назад
Got7😍😍😍😍😍
Unknown Fan
Unknown Fan - 5 месяцев назад
GOT7 IS A F'N BLESSING
Vanessa Rejón M
Vanessa Rejón M - 5 месяцев назад
I love they so mucho😭
dantullxllx
dantullxllx - 5 месяцев назад
Great
_glitterfreak_
_glitterfreak_ - 5 месяцев назад
WHY THE F U C K AM I FIRST GETTING A NOTIFICATION ABOUT THIS NOW.... i mean i've watched the mv but wtf??? you are 5 days LATE YOUTUBE!!! what is going on?
Jericka
Jericka - 5 месяцев назад
Thank you got7 for existing
You're giving us too much
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Ally
Ally - 5 месяцев назад
Kings👑🐤♥️
daniela rodas
daniela rodas - 5 месяцев назад
Eso ya esta en spotify
kpop_bts army
kpop_bts army - 5 месяцев назад
such talented kings
Tyangela Spence
Tyangela Spence - 5 месяцев назад
fuckin nUT
Ying Story
Ying Story - 5 месяцев назад
Got7!! 🐦🇳🇱🐦
Jiří Valenta
Jiří Valenta - 5 месяцев назад
we want the czeck ver lmao
芳雪羽鳥
芳雪羽鳥 - 5 месяцев назад
It's like they're singing in Japanese
FlamingCrystal Alchemist
FlamingCrystal Alchemist - 5 месяцев назад
Got7 is so talented need more songs in English bts to
Khmer Blink
Khmer Blink - 5 месяцев назад
What's the best?
English?
Chinese?
Spanish?
Korean?
Jo En
Jo En - 5 месяцев назад
Omg, I wait russian version
Rosie D
Rosie D - 5 месяцев назад
Damn why they doing so many versions lol not complaining tho
issa fag
issa fag - 5 месяцев назад
BITCH
SODA ZaZaZa
SODA ZaZaZa - 5 месяцев назад
น่ารักสุดๆ...เซ็กซี่ขึ้นอีก
•Ramir Antonette•
•Ramir Antonette• - 5 месяцев назад
What happens when they made a filipino ver. ..? Omg that would be so cool i could-
Ok ok i know now so go now....
•Ramir Antonette•
•Ramir Antonette• - 5 месяцев назад
AHHHH I CANT STOP FANGIRLING FOR JINYOUNGIE YUGYEOMIE BAMBAMIE AND *JAEBOMIE!!!!!!!*
Deepa Lakshmi
Deepa Lakshmi - 5 месяцев назад
Why not you try it in tamil
Emma-Lee Pera-Kingi
Emma-Lee Pera-Kingi - 5 месяцев назад
I'm gonna listen this to everynight😴😴💤
mooneelight .
mooneelight . - 5 месяцев назад
MULTICULTURAL KINGSSS
Sophie Zhou
Sophie Zhou - 5 месяцев назад
LOVE THE DIVERSITY U GUYS ARE DOING OMFG
Gail Montefalco
Gail Montefalco - 5 месяцев назад
omg they are perfect
Oh my No
Oh my No - 5 месяцев назад
E-English version EXCUSE!!
Bad Liar
Bad Liar - 5 месяцев назад
OMG jsabhjbwjhbc I died
No Jams
No Jams - 5 месяцев назад
Died
No Jams
No Jams - 5 месяцев назад
Ded
No Jams
No Jams - 5 месяцев назад
*Wow*
I kidrauhl
I kidrauhl - 5 месяцев назад
YES FINALLY AN ENGLISH TRACK
Legendary BTS
Legendary BTS - 5 месяцев назад
WOW!!! This ENGLISH VERSION IS LITERALLY MAGICAL !!!!!!!
I'M IGOT7 & STAY
I'M IGOT7 & STAY - 5 месяцев назад
Wow
IM Changkyunie
IM Changkyunie - 5 месяцев назад
Maigad they sound so sexy its killing me
Joy Credo
Joy Credo - 5 месяцев назад
I need this! I hope Twice do it for Dance the Night Away. Suggestion only.
Miss MultiStan
Miss MultiStan - 5 месяцев назад
I SWEAR THEY'RE SPOILING US AHGASE
Miss MultiStan
Miss MultiStan - 5 месяцев назад
*I CHOKED-*
Rojanapui742@gmail.com Sujit742@gmail.com
Rojanapui742@gmail.com Sujit742@gmail.com - 5 месяцев назад
BamBam
SwikedyAweTastic
SwikedyAweTastic - 5 месяцев назад
But why does Jinyoung slay my entire life either way
Ssss Ggi
Ssss Ggi - 5 месяцев назад
Stream got7 lullaby MV guys
Margarette Alfante
Margarette Alfante - 5 месяцев назад
Kings out here creating english itself
Elizabeth R.
Elizabeth R. - 5 месяцев назад
Wow que impresionante :00, se ha vuelto mi música favorita 💝
bell Ahgase
bell Ahgase - 5 месяцев назад
^cries in korean^
Tekkengirl99
Tekkengirl99 - 5 месяцев назад
holy fuck they are doing it in ENGLISH TOO!!!??
Pearl Chance
Pearl Chance - 5 месяцев назад
Oh yaaaaz
_IAMCHUN.
_IAMCHUN. - 5 месяцев назад
รักกกกกก💚💚
Txara px
Txara px - 5 месяцев назад
I’m gonna yeet myself so hard
Guccigotcurls
Guccigotcurls - 5 месяцев назад
Is it just me or am I shooked by there English
Julliane Garica
Julliane Garica - 5 месяцев назад
Shit I already love this version
KimTaeTae Trash
KimTaeTae Trash - 5 месяцев назад
same
Kpop ruined my life, Oh well
Kpop ruined my life, Oh well - 5 месяцев назад
Well now I can get my mom INTO SOME REAL SHIT NOT CUMBIA AND SHIT LIKE THAT GOT7 OUT HERE TEACHING MEXICAN PEOPLE SOME REAL S H I T FISJDIEID
ด้อมเราคือนก แต่เราก็นกนั่นแหละ
ชอบบบบบ ภาษาอังกฤษคือฟังแล้วผัวสัสๆ //ขอนุยาดหยาบ😂❤️❤️❤️
Sabihah Islam
Sabihah Islam - 5 месяцев назад
MY EARS HAVE BEEN BLESSED
QueenReina
QueenReina - 5 месяцев назад
Multi Language 😭 I love you GOT 7
21sam51 00
21sam51 00 - 5 месяцев назад
FINALLLY I CAN SHOW A GOT7 SONG TO MY DAD IN SPANISH AND ENGLISH..... AND YOU THINK IM NOT GONNA MEMORIZE THE LYRICS IN BOTH LANGUAGES.....

SWEEITIE YOU ARE WRONG
Ann H.
Ann H. - 5 месяцев назад
I AM BURNIN
Rojan h
Rojan h - 5 месяцев назад
Yeah
Got7 is really magical🤩🤩🤩🤩
Rojan h
Rojan h - 5 месяцев назад
Wowww
GOT7 IGOT7
GOT7 IGOT7 - 5 месяцев назад
Gooddd. 👍
Sekar Utami
Sekar Utami - 5 месяцев назад
Wow
chaiyos srikaew
chaiyos srikaew - 5 месяцев назад
เพราะมาก❤❤❤
musicalpanda10
musicalpanda10 - 5 месяцев назад
WAITING!!!
สุพัตตรา แก่นเรือง
I love it
So perfect
อานิส อีปง
อานิส อีปง - 5 месяцев назад
อยากดูmv
Con Chim Non
Con Chim Non - 5 месяцев назад
So excited
Karylle Ahgaseven
Karylle Ahgaseven - 5 месяцев назад
I'm excited! Damnnnn
Ileana Mendiola
Ileana Mendiola - 5 месяцев назад
jinyoung why are u doing dis? my heart is melting when I hear your voice
May Thu Zar
May Thu Zar - 5 месяцев назад
😍
Ika Julianti Putri
Ika Julianti Putri - 5 месяцев назад
nggak sabar nunggu lagu full nya keluar
Htet Htet
Htet Htet - 5 месяцев назад
OMG!! It's so amazing
Jess
Jess - 5 месяцев назад
OMGGG ❤️
Ayami Yoshida
Ayami Yoshida - 5 месяцев назад
Sweet Lullaby
curses324 __
curses324 __ - 5 месяцев назад
IM GONNA BE IN SCHOOL WHEN ITS GONNA RELEASE
Jeongyeon's long hair
Jeongyeon's long hair - 5 месяцев назад
Bop❤
David Jone
David Jone - 5 месяцев назад
i like it
idiotbox41580
idiotbox41580 - 5 месяцев назад
THIS IS WHY THEY ARE MY FAVORITE GUY GROUP! Our boys over here making their new comeback in 4 different languages. People stay sleeping on Got7 and don't appreciate the hard work they put in!! IGot7, we gotta unite together to kick everyone's ass and make sure our boys get a few wins with this new comeback 😭
igot7yette melencio
igot7yette melencio - 5 месяцев назад
SO COOL(AS ALWAYS)!!!!
Mary Kim
Mary Kim - 5 месяцев назад
ShoOk
Au Tnp
Au Tnp - 5 месяцев назад
❤️❤️❤️
Следующие видео