ACAP TELAH DITEMUI TETAPI ENGGAN PULANG?

20 111
1 249
 
Comments
Tx 77
Tx 77 - 47 minutes ago
Smpai ati die tgl kn mak die..tgl kn tgungjwb die sbgai ank lelaki smpai ke mati..neraka la tmpt nye
Iq Iq
Iq Iq - 2 days ago
Al fatiha utk acap
Hanafi Epy
Hanafi Epy - 4 days ago
biarlah acap duduk alam bunian daripada duduk di dunia nyata..byk org2 yg perosak hati..byk yg murka..byk yg ingin jadi tuhan….allah saja yg tahu hambanya...insyallah acap selamat..dengan izin allah...di alam bunian
muhib didi
muhib didi - 9 days ago
Dah keluar dia? Salam dari acheh indonesia
faizal sukor
faizal sukor - 11 days ago
Hari Kiamat semua akan mati termasuk jin,manusia,haiwan dan malaikat
faizal sukor
faizal sukor - 11 days ago
Jadi takutlah sama ALLAH doalah banyak-banyak supaya acap dapat keluar dari alam ghaib
Faiz Hasim
Faiz Hasim - 12 days ago
Esok dh nk raya tp acap masih xjumpa ...
Nurul Aqilah
Nurul Aqilah - 12 days ago
acap baliklah oi nak raya dah ni
Muhammad Aiman Danish
Muhammad Aiman Danish - 12 days ago
Suka suka saja cakap dunia ni ada dua jenis alam
Muhammad Aiman Danish
Muhammad Aiman Danish - 12 days ago
Banyak sangat tengok cerita barbie tulah alam bunian konon
Muhammad Aiman Danish
Muhammad Aiman Danish - 12 days ago
Gunakan otak kiri tiada manusia yang boleh berkahwin dengan jin
Riki Makasau
Riki Makasau - 13 days ago
serupa seperti peristiwa di indonesia tempat saya dimana ada seorang pemuda hilang pada saat dia melakukan pendakian di Gunung lawu dan belum diketemukan sampai saat ini raga nya , yang konon katanya juga disembunyikan di alam ghaib , semoga kita semua dalam Lindungan Allah , dan dijauhi dari sifat syirik
Tian fajar
Tian fajar - 14 days ago
sudah di penghujung ramadhan, apakah sudah di temukan??
D' Zurru
D' Zurru - 15 days ago
Tukar je Ngan Sajat
Team MusicTM
Team MusicTM - 16 days ago
https://youtu.be/enNygAqm3SI tgk video ni jgn jadi bodoh...Dah mcm gile babi..babi pun x gile mcm tu
AdamZz TM
AdamZz TM - 17 days ago
Huh kawin dgn jin
daman rizal
daman rizal - 18 days ago
Ya Allah kau selamatkan lah acap ini supaya selamat dan boleh keluar dari bunian
iskandar 19
iskandar 19 - 18 days ago
Ganti kan je dgn sajat
Katijah Rulia
Katijah Rulia - 18 days ago
Betul ke Acap tak nak balek?Mustahil 😅
harun malay
harun malay - 18 days ago
rasa kan jin jin tu marah sebab ambik seluar diorang x bagi balik
harun malay
harun malay - 18 days ago
kata ............ , kalau nak keluarkan acap hanya 2 orang saja yang boleh bawa acap ke alam nyata.....
bulan cerah
bulan cerah - 19 days ago
Sempoiiii pnya video ni blh masuk wayang org putih 😂😂😂😂😂
mawar sari
mawar sari - 19 days ago
Ya allah,apa kah ujian ni .assalamualaikum ,sye ingin memberi satu pendapat apa kata ibu acap pujuk bunian itu..jika kita ckp dng elok munking bunian itu lembut hati jika dengar ibu acap berckp tentang acap.
Redmi 5plus
Redmi 5plus - 19 days ago
Mne dua group yg akan bwak acap ni keluar tu???akn pakse acap keluar??mne dia???
ahmad ridzuan
ahmad ridzuan - 20 days ago
Ada update kes ini kaa???
Ida Arie
Ida Arie - 20 days ago
biar betul dia kahwin dengan jin
Husnaa Huzairie
Husnaa Huzairie - 20 days ago
Haaiii
Acap Saitama
Acap Saitama - 21 day ago
Ini Mister
Suhefi Ola
Suhefi Ola - 21 day ago
Assalamualaikum saya dari Indonesia, semoga acap mau pulang dan ditemukan dengan selamat:)
The guy with no plans at all
Kenapa rasa macam cerita seram je hah?
komentator sejati
komentator sejati - 24 days ago
Saya orang Indonesia ,Semoga Allah memberi petunjuk kepada acap dan bisa kembali bersama keluarga nya aamiin..
Kisah nya sama seperti Alvi yang hilang di gunung Lawu tanggal 1 Januari 2019 sampai sekarang belum ketemu ..
shiro saber
shiro saber - 24 days ago
hello
Rasid Yahya
Rasid Yahya - 24 days ago
Sibuk je. 🙄 Biarlah org malaysia. Org malaysia gak pernah ckp pasal Indonesia 😒
Itz Own 2.0
Itz Own 2.0 - 25 days ago
Assalamualaikum semua sampai sekarang ke acap belum ditemui
Mimi Mimirosmin
Mimi Mimirosmin - 25 days ago
Allah huakbar
Muhammad Handzolah
Muhammad Handzolah - 25 days ago
jangan percaya lagi... semua ni permainan syaitan... takut jadi fitnah kepada acap... kita berserah saja kepada yg Satu iaitu ALLAH S.W.T... ustaz2 belum bgi pendapat mcm reporter tu.... sekian....
Jamal Zainal
Jamal Zainal - 26 days ago
Korang Tak cari Time puasa ni.. Mane tahu die nak keluar.. Time puasa Setan Xde.. Cuba lah try..
Asyraf Muhammad
Asyraf Muhammad - 26 days ago
Tukar dengan makcik bawang
N ah
N ah - 26 days ago
Ganti dengan robot made in japan sia
Haruka Nakagawa
Haruka Nakagawa - 26 days ago
Fakta! kehilangn acap tiada kaitan dengan penghuni gua tempurung itu. Pakar spiritual atau supranatural sudah buat penelusuran berdialog dengan penghuni disana. Sebenar nya Acap cuma terjebak ketika dia berhenti buang air kecil dan jatuh jauh ke sebuah curang atau lubang yang ada sebelah kiri gua..
Basar Jee
Basar Jee - 26 days ago
Acap sudah ditemui, yg buat cerita ni kurang waras,
ahmad fitri
ahmad fitri - 27 days ago
Asyik asyik bercakap
ADAM SPORTS
ADAM SPORTS - 27 days ago
Acap atau ashraf
Luqman D Pro
Luqman D Pro - 27 days ago
Acap dah jumpa dah?
Abdullah Amin
Abdullah Amin - 27 days ago
Kupi kupi go..ko org ape? Pelik noh bahase nye..bunian ke?😈
ariff fadillah
ariff fadillah - 28 days ago
siapalah agaknya yang dapat membuka jalan ke alam lain tu.jin jahat bukan tempat berunding,kalau betul handal rentapjelah,pagar lah acap tu takan tak boleh sekat perbuatan jin tersebut,kata buka JALAN alam lain boleh,tetapi takan ubat acap jika dia balik tak boleh diobatkan di alam sendiri,nampak sangat bercanggah dan bohong cerita tersebut.
Firdaus Kecik
Firdaus Kecik - 28 days ago
Acap bukan diambil oleh bunian tapi diambil oleh jin betina
Nasib Rosman
Nasib Rosman - 28 days ago
polis.....siasat siapa yg beria cakap acap selamat di alam lain....kerana unsur baling batu sorok tangan mungkin ada ,mungkin!!!!! jgn salah anggap
Nasib Rosman
Nasib Rosman - 28 days ago
tipu berdosa masuk neraka yop....
Aina azahra
Aina azahra - 28 days ago
kenapa Acap taknak balik?
Ros Izawati
Ros Izawati - 28 days ago
Sekarang ni bulan Ramadhan Al Mubarak , mesti bunian dan jin tu dah kena rantai harap harap Acap balik semula kealam fana ni
Darwisy Haiqal
Darwisy Haiqal - 28 days ago
Jin islam mane kene rantai lah
Mohd Asri
Mohd Asri - 28 days ago
saya tahu acap kena keluar baru yang mahu ganti acap akan lari
kirito kun
kirito kun - 29 days ago
jangan la ditukarkan dgn ekram .. kami perlukan dia untuk kupi kupi go ..
Azurey Qal
Azurey Qal - 29 days ago
👍👍👍
Nurihah Abdul Rahman
Nurihah Abdul Rahman - 29 days ago
acp jupa tak lgi
SITI FAZIELA
SITI FAZIELA - 29 days ago
tukar dengan mak shah sungai temau kuala lipis pahang
Mood Azmie Bin Addul
Mood Azmie Bin Addul - 29 days ago
saya doakan semoga abg acap keluar dengan selamat.
Nur auni Qistina
Nur auni Qistina - Month ago
Tukar lah dgn sajat... Atau dato aliff tu..
Lokman Hakim
Lokman Hakim - Month ago
10 tahun lepas ada sorg bernama hassan pn hilang smpi skrg xjmp2 di gunung yong yap..pnjg cerita dia
Bladers rider Youtube
Bladers rider Youtube - Month ago
Dah jumpa tapi dia tak nak balik
Lukman Hakim3787
Lukman Hakim3787 - Month ago
betulkah kalau orang keluar dari dunia bunian air liur leleh tanpa henti dan mulut ternganga? sebab pernah jumpa org camni
Aa Aa
Aa Aa - Month ago
Asyraf masih hidup. Insya-Allah Asyraf akan bebas apabila cukup 40 hari. Marilah kita bersama-sama berdoa semoga Allah mengabulkan doa .
Acap Saitama
Acap Saitama - Month ago
SAYA Pegi Rumah Pak Long Saya Saya Nampak Rupa Macap Acap
Muhamad Akram
Muhamad Akram - Month ago
kalau betul Acap dicolek dan berkawin dengan bunian pelik juga persoalanya kt alam bunian ni xde laki ke sampi nk colek manusia suruh kawin ...
Semoga Allah kembalikan Acap ke dunia nyata kepada keluarganya 🙏🙏🙏
ADEWIRA PERKASA
ADEWIRA PERKASA - Month ago
Please Subcribe my channel..
https://www.youtube.com/channel/UCkvOoBEo_7pn-WOd527TUPw
ADEWIRA PERKASA
ADEWIRA PERKASA - Month ago
Mintak Klik Subcribe my channel ER, semoga dipermudahkan rezeki, aamiin.
Noorain Binti hassim
Noorain Binti hassim - Month ago
Pfftt jin cume ckp untuk bernikah tapi dia nk jadikan acap sebagai tuan dia.
christopher j
christopher j - Month ago
جلهڳلهگبل جکگڇڳبگگڪللنلجڀببڪڳلللکپپ
christopher j
christopher j - Month ago
ديمپجا فرٿيمعڳ
Qistina Izatt
Qistina Izatt - Month ago
Tipu😠
Qistina Izatt
Qistina Izatt - Month ago
Aku x nk buat keje terkutuk dgn kau.and then x ingin pon.dasar babi.muka mcm beruk.seburuk2 aku pon aku lagi perfect dri kau
Qistina Izatt
Qistina Izatt - Month ago
Jantan mcm kau ni mmg patut diazab nanti.Memang mende ni tipu
Qistina Izatt
Qistina Izatt - Month ago
@SpikeyMRVL 98 Dasar Jantan X Guna
Qistina Izatt
Qistina Izatt - Month ago
@SpikeyMRVL 98 butoh
Qistina Izatt
Qistina Izatt - Month ago
"Jgn sampai kau rogol aku"orang mcm kau ni layak ke neraka jahanam ataupun neraka yang lagi layak untuk kau.so jgn nk menyemak kat komen aku.sundal.babi.mak kau dan kau tu pukimak
Taqiesh Aqiesh
Taqiesh Aqiesh - Month ago
Mintak cerai talak3
Muhamad Lutfi
Muhamad Lutfi - Month ago
Abang Ekram Macam pembaca berita
Muhamad Lutfi
Muhamad Lutfi - Month ago
Saya sekolah kat Gopeng Perak selalu masuk gua tempurung
Ediy Samuwel
Ediy Samuwel - Month ago
ya allah kami org indonesia tolong kmbalikan acap ke kluarganya ya allah dengan izinmu acap pasti pulang
Chesu Othman
Chesu Othman - Month ago
Pada pabdangan saya dn liahat pada wajah asraf..saya dapst rasa .asraf nii ada orang allan lsin bela munkin dia tak akan balik lagi pada pirasad saya kita doa pada allah yg maha berkuasa di atas maklok2 nya selamst dn salam sejtera lsh asrap dn muga dapat kembali inshaallah7
Acap Saitama
Acap Saitama - Month ago
Sik Ada Orang Makan Siput Saya Dari Sarawak Dekat Sri aman
ᴍᴜʜᴅ ᴜǫᴀɪʟ
Nk buat mcm mana kalau acap sendiri xnk keluar....😔 ye lh bagi die alam sana lagi cantik dari alam nyata.... tapi hakikat nyee itu bkn pandangan yg sebenar....doa doa kn je lh semoga acap muka mata luas2 yg alam sana bukan tempat manusia
ain adelia
ain adelia - Month ago
Ya allah panggil ustaz al banjarin
wilfred adam
wilfred adam - Month ago
wwe
Mohd Aliff
Mohd Aliff - Month ago
Xnk blikkk pulakk dohh😂😂😂
Yazid Ziezied
Yazid Ziezied - Month ago
Andai kata saya salah tegurlaa
Yazid Ziezied
Yazid Ziezied - Month ago
Yng tngh brcerita dlam video nee pun nmpk sngt prcaya kepada kata2 jin tho . Fkirlaa sedalamnya pada nabi adam a.s yg telah ditipu oleh iblis laknatuallah bahwa buah quldi itu klau adam mmknnya adam akant kekal hidup dan brsifat sperti tuhan . Brbeza plak dngn firman tuhan . Dea brkata kpada adam jngnlaa kmu mmkn buah itu kerana jika kmu mmknnya kmu aknt berada dngn golongn yg rugi . Renungkanlaa allah itu brkuasa atas segala sesuatu bknnya jin dan syaitan
Yazid Ziezied
Yazid Ziezied - Month ago
Mnta maaf bukan nak tunjuk pndai tp saya bgee cara yg brlandaskn al QURAN . Cara nak balikkan asraf tak kira laa dea d ambil bunian ke di ambil jin ke tak kira kcuali allah yg mngambilnya . Dalam al quran ada mnyebut bahawa doa seorang ibu itu teda kterbatasannya . Dan akant trus dmakbulkn kerna doa ibu dan ayah itu makbul . Oleh itu ibu asraf jngn brhnti brdoa dan yakin kepada allah . Kerana allah tidak mnsia2kn hmbanya yg berimn . Saya yakin seratus peratus allah aknt makbulkn doa seorang ibu . Dan jngn yakin dengan jin kerana meraka ada mhkluk yg penipu dan d laknat allah . Saya yakin bila ibu asraf menadah tngn brdoa dan serahkn drinya kepada allah asraf aknt pulang . Brdoalaa wahai para ibu
icekk alinn
icekk alinn - Month ago
. Suami saya pun pernah dan masih ada kesan cakaran dibahu( sebab suami taknak kawin dgn bunian) , tapi berubat dekat sabah dan lepas kan ayam hutan sebagai peganti. Alhamdulillah dgn izin allah
Siti Fatimah Imah
Siti Fatimah Imah - Month ago
Yuyu
PJT . KING
PJT . KING - Month ago
Kalian di tipu mata oleh jin itu...acap yg kalian lihat itu adalah jin yg menyerupai...ya allah...kalian paranormal kok tidak tahu tipu muslihat syaitan ..... Acap posisinya sekarang itu genting...apa kalian mau ketika dia jadi bangkai baru kalian temui....
Jika syaiton itu melonjak...anggap kalian itu sedang perang melawan mereka....cara nya gimna .???...kalian yg berpengalaman lebih mengetahui dri pda saya!!!! ....
Posisi dia di ikat tangannya dan berada di sebelah kiri mulut gua ....entah itu gua apa jga tdk tahu....jelasnya jika sudah 41hri tidak jumpa juga....maka setalah itu acap juga di temukan...tetapi dgn keadaan yg mengenaskan ,, nauzubillah !!!
Ayoo sahabat seiman ku cepat sebelum wktu trlambat.... !!!!

Salam dari KALIMANTAN TENGAH
Wassalamu'alaikum wr.wb.
Rizal Rozila
Rizal Rozila - Month ago
Tarik tali lgi
Haruka Nakagawa
Haruka Nakagawa - Month ago
Karut!
Villa Avie
Villa Avie - Month ago
Inilh kerja org laki...asal tengok prempuan terus jatuh cinta...kan dah kena dah...
NONAME Official
NONAME Official - Month ago
vavi hahahaha
Faqihah Irdina
Faqihah Irdina - Month ago
Terima kasih kepada warga indonesia kerana ambil berat tentang kami😊😊..saya dari malaysia
Ar-long der Der
Ar-long der Der - Month ago
entah yg mana satu acap kat video tu...
Irwan.k Sy
Irwan.k Sy - Month ago
Salam saya dari indonesia
Apakah acap sudah di temukan???
Agus leonita
Agus leonita - Month ago
.
frida gani
frida gani - Month ago
Acap dekat johorla dekat rumah kwan dia la
Somebody you know
Somebody you know - Month ago
Nonsense
Ervin Nico
Ervin Nico - Month ago
Take me!
Ervin Nico
Ervin Nico - Month ago
Take me. Ambil nyawa aku acap! Aku serious
SAUFIQ AZMEE
SAUFIQ AZMEE - Month ago
Lau btol acap dah kawen.. Dy leh ceraikan bini dy tu... Tu pon lau acap sangup
Luffy Senpai
Luffy Senpai - Month ago
Seram wehhhhhhhhh!!!😫
alif hirman
alif hirman - Month ago
kita mana boleh tengok benda ghaib,dalam quran pon dah bagi tahu yang kita tak boleh tengok benda ghaib,rasulallah pon tk boleh tengok benda ghaib,so korang nk langgar ayat quran ke?,kalau korang langgar kira kufur lah tu,dah ternyata benda ghaib tk boleh tengok,dalam surah al-a'raf pon dah bagi tahu
Zalina Harun
Zalina Harun - Month ago
Bak kata tok bunian dlm crita hantu kak limah 2, manusia dgn bunian x boleh bersama
Next videos