WHY WOULD YOU PUT THIS AT THE ENDING!!? [SUPER MARIO MAKER] [#179]

31 791
352
 
Comments
Joseph zizzo
Joseph zizzo - 5 hours ago
22:40 my boi through Vincent into the mix. Gotta fuck with you for that.
M Playz - RB
M Playz - RB - 7 hours ago
YOSHIS ISLAND MEME
Jose Garcia
Jose Garcia - 11 hours ago
6:20 a dieing horse trying to breath
Jose Garcia
Jose Garcia - 11 hours ago
4:17 danm dashie you got an undertaker tongue my dude.
Victoria Decopin
Victoria Decopin - 14 hours ago
Bruh that MJ crap scared me ๐Ÿ˜ซ๐Ÿ˜‚
Len Jacobs Parkour
Len Jacobs Parkour - 2 days ago
Threep threep
Lydia Gonzalez
Lydia Gonzalez - 3 days ago
1Have emotions then going on a roller coaster congratulations you have now been on a emotional roller coaster
Javier Millan
Javier Millan - 4 days ago
19:13 Poor thing XC
Ryan the octoling
Ryan the octoling - 6 days ago
Joseph made that level the day after my birthday
KDoeBeatz
KDoeBeatz - 7 days ago
33:17 ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ’€๐Ÿ’€
D. Rusty
D. Rusty - 8 days ago
IIIIIIIYEAHIIIIIIIIIIIIEEHHHEE HUUUUUuUHMHMMMM YOUUUUUHUUUUHUHUUwUU UNDURRRRR.....HYYYYYEEEH SsHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETSS thanks
ladante44 love
ladante44 love - 9 days ago
Super Mario maker 2?
Mikayla Kennedy
Mikayla Kennedy - 9 days ago
Let it be written on Dashieโ€™s tombstone
โ€˜DONโ€™T DIE BE A THUG ABOUT ITโ€™
jessybell martinez
jessybell martinez - 9 days ago
Maybe you had to bring one of the bombs and leave it there and then go back and then come back again
Alex Hart
Alex Hart - 11 days ago
Use the last bomb in the music room. And it will break the block.
Andy Chavez
Andy Chavez - 12 days ago
6:02 passive anger lmao ๐Ÿ˜‚
Jaime Morris Basquez
Jaime Morris Basquez - 12 days ago
THREEP! take a gator Fuck it wait 5 months congratulations now you got GATORAIDS
Jaime Morris Basquez
Jaime Morris Basquez - 12 days ago
You needed to take one of the bombs go into the door activate it then leave so itโ€™ll break the brick
superperidot1359
superperidot1359 - 12 days ago
Congratulations on passing those 2 levels Dash, but seriously, that revisited stage... you really need to stop feeding the trolls, man. Stop giving troll levels so much exposure and move on to a decent stage made by a more creative fan.
Darren Morillo
Darren Morillo - 12 days ago
*"Why does this do?"* 23:03
- DashieGames, March 2019
Rubi Rodriguez
Rubi Rodriguez - 12 days ago
Oringial resepi make me funny
EXCEL !
EXCEL ! - 13 days ago
9:30๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Justin blaQ
Justin blaQ - 14 days ago
06:35...
U undersHits...
andrewred382
andrewred382 - 14 days ago
Im new here. you're hilarious!!
Diamond Master Miner
Diamond Master Miner - 14 days ago
33:16
Kurly Vida
Kurly Vida - 14 days ago
๐Ÿ˜˜
Bryan Urbano
Bryan Urbano - 14 days ago
Dashie should make a Spanish game play!
Dabbith ,
Dabbith , - 15 days ago
Threep!!! Go to my channel, subscribe and congratulations you now are subscribed to the best youtuber after dashie
Nekotorious
Nekotorious - 15 days ago
6:39 Dashie - "You Unders#!ts" song
The Juggalunatic
The Juggalunatic - 15 days ago
6:45 sounding like stevie B lol
GachaPastel
GachaPastel - 15 days ago
Therrep take some toilet paper put a baby on it congratulations you now have baby wipes!
Jeremiah Bowden
Jeremiah Bowden - 15 days ago
Cautionโ—๏ธโ•keep dashie away from all toilet paper.
ุงู„ู…ูƒุณูŠูƒูŠ Gamer
He will kill you Run away Joseph ๐Ÿƒ๐Ÿปโ€โ™‚๏ธ๐Ÿƒ๐Ÿปโ€โ™‚๏ธ
Keenen Walton
Keenen Walton - 16 days ago
19:08 lmao๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
Keenen Walton
Keenen Walton - 16 days ago
Threep take Ariana grande make her play this game for 1 minute Thank u, next game.
LucyXKevin Edits
LucyXKevin Edits - 17 days ago
19:12 I can't - dashie you play to much๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚
Peter Scalise
Peter Scalise - 17 days ago
5:55 when the chipotle ainโ€™t sittin well in ya stomach
Cloud Yo
Cloud Yo - 17 days ago
Ahhh dashie getting twice twiced is awesome!
Peter Nelson
Peter Nelson - 17 days ago
wu tang forever!
Dont change Name
Dont change Name - 18 days ago
Aaaaaa
The Scurlockness Monster
The Scurlockness Monster - 18 days ago
30:40 I thought maybe he could get the spring put it on the first block and see whats at the top. ๐Ÿค”
coopsck
coopsck - 18 days ago
:(
Honar Ahmad
Honar Ahmad - 19 days ago
6:42 haha๐Ÿ˜‚
Corey Square
Corey Square - 19 days ago
What is the song at 0:08 pls
Sub To Me Because Of My Profile
Alright look, I'm gonna go back and watch every Super Mario Maker and count how many times Dachie has died total. This is gonna take forever.
Corey'sGaming999
Corey'sGaming999 - 19 days ago
1:06 my boy a lil to happy ๐Ÿคฃ
Official Akzmusic
Official Akzmusic - 19 days ago
๐Ÿ‘ forever
Dwayne Anliker
Dwayne Anliker - 19 days ago
Take a bomb through the door, go back till it explodes, then go back.
Monturtle Monturtle
Monturtle Monturtle - 20 days ago
That autotune though
And that time where the mushroom turned into a shell that fell directly on him
Swagsy
Swagsy - 20 days ago
This guy can always get me hyped up for something as simple as super mario maker haha!
wildfires vlogs
wildfires vlogs - 20 days ago
I love beyblades
Khao H
Khao H - 20 days ago
How'd he make that thumb nail tho?
Lance Walters
Lance Walters - 20 days ago
180* episodes ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
DW RETRO STUDIO
DW RETRO STUDIO - 20 days ago
6:40-6:57 Dashie hit his burno mars.lol๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Ronnie7TV
Ronnie7TV - 20 days ago
Threep!!! Take a clock, bring it to the Ifal tower, tape it to it. Congratulations!!! Now you have a clock tower!!
Owen 678
Owen 678 - 20 days ago
THREEP! Become a youtuber, start screaming at the camera! Congratulations you are now Dashie XP!!!!!!
Instagram Trends
Instagram Trends - 20 days ago
For the jay part at the end ๐Ÿคฆ๐Ÿพโ€โ™‚๏ธ, u supposed to bring a bomb in there n leave back out ๐Ÿ’€
Instagram Trends
Instagram Trends - 18 days ago
*last*
Tobias
Tobias - 20 days ago
THREEP! GRAB A BIKE POP A WHEELIE FOR BABY GIRL CONGRATULATIONS YOU JUST POP A WHEELIE ON EM!
Christian Reynolds
Christian Reynolds - 20 days ago
Threep go to the apple store buy an iPhone six plus congratulations you are now bendin the rules
deermelon gucci
deermelon gucci - 20 days ago
THReep dashie
Alfie Harris
Alfie Harris - 20 days ago
THREEP!!!! Get a box draw an X on it congratulations you now got a Xbox
FBI 79
FBI 79 - 20 days ago
35:24 5:54 and 33:10 if you want to rewatch the best parts


i assume they are that is
Barcode-_- Noodle head
Barcode-_- Noodle head - 20 days ago
You had 666k views
FrankWolf-26
FrankWolf-26 - 20 days ago
THREEP capture a crocodile cut off its feet and wear them as shoes. CONGRATULATIONS you now have CROCS
ninjaEmerald8
ninjaEmerald8 - 20 days ago
666 views
Josh ._.
Josh ._. - 20 days ago
"That shit scared the shit out of me" ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ
Ercen  Joshua
Ercen Joshua - 20 days ago
6:43 that auto-tune killed me๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Princess Noob Gamer
Princess Noob Gamer - 20 days ago
19:16 I died๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Ty Nolan
Ty Nolan - 21 day ago
@dashie betta close that mouf
Big Boi
Big Boi - 21 day ago
Better version of dashies joke:
Take a roll of toilet paper put it in your bed congratulations now you have a napkin
Zombolt Gaming
Zombolt Gaming - 21 day ago
6:52
Jesus Desantiago
Jesus Desantiago - 21 day ago
Damn , I havenโ€™t seen an episode since 100 , awesome to see your still doing these
Remy202
Remy202 - 21 day ago
THREEP! Take that shit and use it to kill the creepy person chasing you. OOPS! YOU JUST KILLED YOUR OWN BABYGIRL! YOU ARE DEPRESSED FOR LIFE!


sorry if that was too dark
POCO LOCO Ceeday
POCO LOCO Ceeday - 21 day ago
THREEEP!!!!! GET A DOG NAME IT UBER CALL IT CONGRATULATIONS YOU JUST CALLED AN UBER NO!!!!!!
Ananias Gomez
Ananias Gomez - 21 day ago
threep take somone toes put them in a truck. CONGRADULATIONS! you now have a TOE_TRUCK!
Mr8bitHeart
Mr8bitHeart - 19 days ago
This one is actually good XD
Sway
Sway - 21 day ago
Dashie:Thats how it is joseph?
*Begins to Aggressively unroll Toilet Paper*
malik_ lonjuin
malik_ lonjuin - 21 day ago
Dasher I love when you do your own threeps
Alex Pena
Alex Pena - 21 day ago
1:06 that weak ass...."wElCoMe BaCk To SoOpยฟ" KILLED ME LMFAOOOOOOO!!!!!!!!!
JoeAceJR
JoeAceJR - 21 day ago
30:39 You could have just kept going up that way...
lol
lol - 22 days ago
He was on to something when he said โ€œIs this a parallel universe?โ€
DaRkWoOdS Gamplay
DaRkWoOdS Gamplay - 22 days ago
Dashie ur videos always make me laugh lol
DME
DME - 22 days ago
4:05 immediately pause the vid
Brenda Alfonceca
Brenda Alfonceca - 22 days ago
Dashie at the last level u were supposed to grave a bomb after you hit the lucky block that spawned the magma thing then the bomb would have destryed the block that was stoping you from going to the other musicle note blocks.
Jequarius Patrick
Jequarius Patrick - 22 days ago
For the 200 episode do a 2 hour special
ุนุฒูˆุฒ ุงู„ุญุฑุจูŠ
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚โค๏ธ
Saucy Tv
Saucy Tv - 22 days ago
Threep โ€œget a job at Samsung be a security guard Congratulations you are now the guard of the galaxy โ€œ No Iโ€™ll Stop
Wood .5042
Wood .5042 - 22 days ago
dashie unrolling toilet paper 5:56 to 6:03
Wood .5042
Wood .5042 - 22 days ago
THREEP take socks add a j to it congratulations you know have jocks
Crazy J
Crazy J - 22 days ago
THREEP BE A CAPTAIN FIND A HOOKER CONGRATULATIONS YOU ARE NOW CAPTAIN HOOK
Landon Satterlee
Landon Satterlee - 22 days ago
Yo why the homie sport ainโ€™t in any of your videos anymore?
่ต–้ชๅจๅ‘ๆฏ”็š„
What was that scream from the start
Javier Bolanos
Javier Bolanos - 22 days ago
5:56 lol alright Joseph ๐Ÿงป ๐Ÿ– ๐Ÿ’จ
Xylan Rinker
Xylan Rinker - 22 days ago
Dashie's becoming a meme?
Color
Color - 22 days ago
6:38 7:09
Nellito
Nellito - 22 days ago
*momenimum*
1M 3R1CK
1M 3R1CK - 22 days ago
What if u bring a bomb in the last part
Mitose Yggdrasiell
Mitose Yggdrasiell - 22 days ago
33:18 Best part!
Jasmine Barkley
Jasmine Barkley - 22 days ago
๐Ÿ‘€๐Ÿ‘€ 14:26 did anyone else notice that he kinda sounded like mickey mouse
Faded David Official
Faded David Official - 22 days ago
The wu-tang shirt tho
TheWildWolfTank
TheWildWolfTank - 22 days ago
Dashie sounds drunk if u put the speed at 0.5x It's so f@%kin funny
Next videos