Little Mix - Little Me (Lyric Video)

102 399
1 282
 
Comments
leila riahi
leila riahi - 18 days ago
LISTEN AT 1.5 THANK ME LATER!!
Alyza Kashif
Alyza Kashif - 26 days ago
I remember listening to this song when I was bullied
amanda victoria MIX
amanda victoria MIX - Month ago
Vei eu ja chorei escutando essa music
Fay Alotaiby
Fay Alotaiby - Month ago
Jerri😭❤️❤️❤️.
lina chan
lina chan - Month ago
This song its the best♥♥♥♥
ROZH KURD_
ROZH KURD_ - 2 months ago
yeah so relaxim bro 😀😀 2019
carmina
carmina - 2 months ago
june,2019. still here. ❤️
Alicia Ang
Alicia Ang - 2 months ago
this was a criminally underrated song and lyric video aish
Mary Gascoyne
Mary Gascoyne - 3 months ago
2019?
Roor Nock
Roor Nock - 3 months ago
This is new. Something many need in life
Love these girls
Michi
Michi - 3 months ago
I WILL FORVER LOVE THIS SONG😭😍
SHIMIN NEO
SHIMIN NEO - 3 months ago
She lives in the shadow of a lonely girl
Voice so quiet you don't hear a word
Always talking but she can't be heard
You can see it there if you catch her eye
I know she's brave but it's trapped inside
Scared to talk but she don't know why
Wish I knew back then
What I know now
Wish I could somehow
Go back in time and maybe listen to my own advice
I'd tell her to speak up, tell her to shout out
Talk a bit louder, be a bit prouder
Tell her she's beautiful, wonderful
Everything she doesn't see
You gotta speak up, you gotta shout out
And know that right here, right now
You can be beautiful, wonderful
Anything you wanna be
Little me
Yeah you got a lot of time to act your age
You cannot write a book from a single page
Hands on the clock only turn one way
Run too fast and risk it all
Can't be afraid to take a fall
Felt so big but you looked so small
Wish I knew back then
What I know now
Wish I could somehow
Go back in time and maybe listen to my own advice
I'd tell her to speak up, tell her to shout out
Talk a bit louder, be a bit prouder
Tell her she's beautiful, wonderful
Everything she doesn't see
You gotta speak up, you gotta shout out
And know that right here, right now
You can be beautiful, wonderful
Anything you wanna be, oh
Little me
Little me
Tell you one thing I would say to her
I'd tell her to speak up, tell her to shout out
Talk a bit louder, be a bit prouder
Tell her she's beautiful, wonderful
Everything she doesn't see
You gotta speak up, you gotta shout out
And know that right here, right now
You can be beautiful, wonderful
Anything you wanna be (little me)
I'd tell her to speak up, tell her to shout out
Talk a bit louder, be a bit prouder
Tell her she's beautiful, wonderful
Everything she doesn't see
You gotta speak up, you gotta shout out
And know that right here, right now
You can be beautiful, wonderful
Anything you wanna be
I'd tell her to speak up, tell her to shout out
Talk a bit louder, be a bit prouder
Tell her she's beautiful, wonderful
Everything she doesn't see
You gotta speak up, you gotta shout out
And know that right here, right now
You can be beautiful, wonderful
Anything you wanna be
Little me
Kanike_ Ken
Kanike_ Ken - 4 months ago
عرب عرب عرب ✋🏻🔥
Kian Mills
Kian Mills - 4 months ago
I only just discovered this yesterday but I love it!!! ❤️🧡💛💚💙💜
X XDahyun
X XDahyun - 5 months ago
Im dont cry
Ordinary with Extraordinary Endeavors
Whenever i heard this song I feel like those lips were talking bout my Story..Truly relate to me...🖤🖤💯💯
#Memerisingly Losted🖤🎶🎧🖤🎶🎧🖤🎶🎧🖤🎶🎧🖤🎶🎧
anyone in 2k19
Vhinz Gail Bustamante
Vhinz Gail Bustamante - 5 months ago
I'm crying
SexyGacha Sarah505
SexyGacha Sarah505 - 5 months ago
I love your song ”Good Enough”
Sofia Papadopoulou
Sofia Papadopoulou - 5 months ago
Now its 10.101 million likes
Red Potete
Red Potete - 5 months ago
This is so touching for me....
Winie Aspiras
Winie Aspiras - 6 months ago
2019?
Janice Lee Wen Xin
Janice Lee Wen Xin - 6 months ago
wow so more lips
lau k
lau k - 6 months ago
A los 1.2K de personas que dieron dislike les pregunto ¿todo bien en casa?
Bouchra Bichou
Bouchra Bichou - 6 months ago
tanu rai
tanu rai - 6 months ago
I like this songs
InSomniaArmyCheshire MooMooReveluvMeU
This and Wings are my favourite songs.
catryce Thornton
catryce Thornton - 7 months ago
2019
Rimas Almaslamani
Rimas Almaslamani - 8 months ago
Flip your electronic devices ex phone iPad laptop etc and put the dislike bottom in the video and see what happens
This is not a hate try it and then put your Device in a good position what happens btw loveeee iuuuu litttle mix 💘🌎🤩💞💗💕☺️💫😍❤️
Shady made me
Shady made me - 8 months ago
Woah it looks like that I'm the only one listening it in 2018.......
Sucuklu Tost Gaming
Sucuklu Tost Gaming - 9 months ago
yapacağınız şarkıyı sikim
Once a directioner Always a directioner
This song is so powerful😻😻🙈 #girlspower
Katarina Teofanov
Katarina Teofanov - 10 months ago
2018 enyone, or I'm alone😅
Soly Sloty
Soly Sloty - 10 months ago
l like it this song so so so beautiful ..🌹👍
•Vileplume Bruh•
•Vileplume Bruh• - 10 months ago
Two thousand eighteen
im listening rn
chicken nugget
chicken nugget - 11 months ago
Creative
Karolina Grota
Karolina Grota - 11 months ago
👏❤
PURPLE_ FREAK
PURPLE_ FREAK - 11 months ago
Beautiful❤
ভৈরবী Pracheta
This is the best lyric video ever made in the history...😍😍
memebum stole me from my nonexistent boyfriend
Pale Pink- Leigh Anne 👑 💙
Magenta- Perrie 👑 ❤️
Lilac- Jesy 👑 🖤
Light Magenta- Jade 👑💖



If this helped, you're welcome. 😂
Kiran Hasnat
Kiran Hasnat - Year ago
2018 and I still love this
lesagahan
lesagahan - Year ago
2018?
Mehmet Berkay Catak
Mehmet Berkay Catak - Year ago
2018 ?
YULLE SILVA SANTOS
YULLE SILVA SANTOS - Year ago
❤😍
CHEVIDRA HALL
CHEVIDRA HALL - Year ago
I tried not to cry
Little Mixer
Little Mixer - Year ago
Arghhhh! Those lips can't get me completely focused on the words!
Gabriela CC -Jerrie
Gabriela CC -Jerrie - Year ago
2018 present 👌😍
Pastel Calaverita
Pastel Calaverita - Year ago
I cried
beth
beth - Year ago
I love Little Mix. 😻
sofieK
sofieK - Year ago
I'm crying😢😢😢😢😢😢
Walsh Family
Walsh Family - Year ago
I meant are not aren't
Walsh Family
Walsh Family - Year ago
All the girls out there who thinks their worthless (like me) you aren't you are the person most likely to change the world!!! You are amazing!!!!
Walsh Family
Walsh Family - Year ago
I meant are not aren't
Flowery Shine
Flowery Shine - Year ago
This song just tells you that life is too short, do what you can now people in the past, you'll see everything in the future! 😉
Mukesh Ranjan
Mukesh Ranjan - Year ago
After listening to this i am like why I didn't found it earlier😢😢😢
idle teen
idle teen - Year ago
_tell her she is beautiful wonderful anything she doesn't see_
parvin popy
parvin popy - Year ago
2018 anyone??
D K
D K - Year ago
Thiiis song 💔💔
SINnamon Bun
SINnamon Bun - Year ago
I relate on a spiritual level
Adriana Ariff
Adriana Ariff - Year ago
I love you. 😀
tattered pocket
tattered pocket - Year ago
They sample the Sad Violin 6 video awesome!
marija petrovic
marija petrovic - Year ago
Im crying Bc that’s all the the things my mum never tells me...🖤
كبكيكهTM
كبكيكهTM - Year ago
2018؟
Authentic Mixer
Authentic Mixer - Year ago
This song inspired me a lot for achieveing my goal
Annika Shirkey
Annika Shirkey - Year ago
EVERYONE!! ATTENTION!! You are amazing and wonderful and gorgeous and absolutely unique and you should not only love yourself, but others to. Remember that. HAVE AN AMAZING LIFE!! :)
ভৈরবী Pracheta
There's no one like you.. you're unique and different of your own.. love youself
Nina Anastasiadi
Nina Anastasiadi - Year ago
this is my song cause I had a fight with my friends and they were ignoring me and I was afraid of what they would say cause everytime I exepressed my mind to them they were looking me like I was an alien for some reason..... Now , after I heard your songs , my deppression is gone from this and were all friends now . Thank you so much for this song Little Mix !!!! Hope you read this !!!!
Jodi Gavano
Jodi Gavano - Year ago
anyone else get a little 'The writings on the wall' vibe? it's really cool
harold faison
harold faison - Year ago
I love this song I cried that how amazing this song is no wonder we love them and they are our role models and plus they're had to go through a lot of trouble and we should thank them for doing their hardest just to get here
Thanks Little Mix for being our inspiration 😃😃
Stephanie Cabrera
Stephanie Cabrera - Year ago
Little MixVevo Lyrics. Little Me
Zara wilkins
Zara wilkins - Year ago
I only found this song now. My sister heard this dong and said it reminds her of me. Now that I listened to it , It's so true. I'm a very shy person but I don't want to be this way anymore
Isia 1
Isia 1 - Year ago
Yeah, little me, before my anorexia....
벌요 오 벌
벌요 오 벌 - Year ago
Good
Elena Patey
Elena Patey - Year ago
You, yes you. The one reading this. You might not think so, but you're beautiful. Never change who you are for someone.
Little Mixer
Little Mixer - Year ago
Elena Patey Thanks girl... you too♡♡♡
Judai Otaku
Judai Otaku - Year ago
2018💙
Alba Victoria Aguilera Jimenez
Que boca es annie
vikrant singh Dogra
vikrant singh Dogra - Year ago
This song is soo good little mix is the best band ever seen
nahla ajarar
nahla ajarar - Year ago
Now after 4 years I realize that the msg they sen t was. Right I always had depression because of my look and my voice I was afraid to let it be heard now that I look at my self and I see how beautiful I am and how I grow to be wonderful I wish I have a time machine and go to the past and wipe those tears and tell my self how great I'm gonna be 😊
Wish young generation realize it not after it's late
Icestorm Tundra
Icestorm Tundra - Year ago
I think I needed this as a teen
Zvezdelin Petrov
Zvezdelin Petrov - Year ago
2018 and I still love this song... :)
Mafia Falcón
Mafia Falcón - Year ago
Little Me
Maria Fernandez
Maria Fernandez - Year ago
MUITO TOP
Next videos