REALISTIC GHOST PEPPER CHALLENGE SCHAFFY & SHAZZ | Schaffy Shoe S2 • E6

8 657
151
 
Comments
Jaja Asniza
Jaja Asniza - 22 hours ago
Kalau korang nak bagi pedas tu hilang cepat,buang lendir yang ade kat dlm mulut
Rsyie 01
Rsyie 01 - Day ago
Enjoy tgk dua beradik ni
Nur aleesya Aleesya
Nur aleesya Aleesya - 10 days ago
Kalu nk hilang pedas jerik kat tasik tu........
Stella Alep
Stella Alep - 11 days ago
Korang kat mana
Dead Memories
Dead Memories - 15 days ago
hahaha 6:40 ni lawak .. cam haram gelak tapi muke nak nangis pedas..
Fiera Taha
Fiera Taha - 16 days ago
Syazz sbjik muk adrianaadnan tuhhh
Nabila Husna Razali CHANNEL
Saya tak kisah pun kalau korang over ke apa ke... Sebab korang selalu buat kami semua terhibur.
Balqis nurul jannah balqis
kelaka konon😏😏
chaeyounnie
chaeyounnie - 26 days ago
Ok la msih boleh kasi habis bnda tu, kalau sy Maggi Kari yg biasa tu pun rasa cm nk mmpus 😂
coca cola
coca cola - 28 days ago
aku lima kli ulang part kau ketawa bunyi cipmung tu hahah🤣🤣
Norzalina Zaharin
Norzalina Zaharin - 29 days ago
Ingatkan nak pi terjun masuk air td...🤣....tp kan...masa korg tgh berjuang tu...terngiang2 pulak kat lubang telinga ni....lagu Ramlah Ram.....yg Kau Kunci menda panjang benor tajuknya tu...apa kaitannya ek....😆
AS M
AS M - Month ago
Minum air suam hilangla pedas tu
Seri Fasshuu
Seri Fasshuu - Month ago
Shazz adik ke kakak?
Nurhazimah Imani
Nurhazimah Imani - Month ago
Kak shazz dengan scaffy
huhasha0608 Huha
huhasha0608 Huha - Month ago
Kau terjun je lam tasik tu habes citerrrr😂😂😂😂😂
cik tom
cik tom - Month ago
Sbnarnye nk hilangkan rase pedas korang mkan kcang.... X caye cuba le.... Makan megi ni sediakan kacang cap tangan ke cap ape2 lah... Hilang pedassssss.....kita mmg buat mcm tu bile mkn pedas....minum air pnas lg le rase pedas...
atikah Auni
atikah Auni - Month ago
Due adik beradik ni sporting gi le la..klau aku ngan kakak aku mau sorang sorang masuk reban ayam ish ish
snazlefraz
snazlefraz - 2 months ago
Tak skrg ni.. channel sape sbnarnya.
snazlefraz
snazlefraz - 2 months ago
Tips nk hilangkn pedas.. Air tu jgn minum tp kumur then kahak
Dayyan Cadrl
Dayyan Cadrl - 2 months ago
Serious kak shazz punya bibir macam habenero cili!
fazly hadi
fazly hadi - 2 months ago
Both of you and your sister are superb youtubers..keep up the good work
bakrie
bakrie - 2 months ago
Cntik siott akak shazz😂
Aisya Qaisara
Aisya Qaisara - 2 months ago
vlog korg dua slalu nice je
Phoenix Wolf
Phoenix Wolf - 2 months ago
Knp xminum susu doo aq minum susu than lhh jgak bleh lhh kurng dia punya pedas tu
siput tersedut
siput tersedut - 2 months ago
Shaz ni ank pelakon aleah lee ke...muka sama
FAIS_ GAMMING
FAIS_ GAMMING - 2 months ago
Pedas dia macam ada dendam
Liyana Izyan
Liyana Izyan - 2 months ago
Hingus betakung kat misai 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Rosmawati Hashim
Rosmawati Hashim - 2 months ago
Peminat kak shazz Dan abng shaffy..tk blh pisah melihat gelagat lawak kak shazz dan abng shaffy
belia ya
belia ya - 3 months ago
Keje apa kat sana ? Mcm mna nk mintak keja kat sana ea bang
nur batrisya
nur batrisya - 3 months ago
Cantiknye view...
Caralee Zaty
Caralee Zaty - 3 months ago
" menangis sbb lazat " 😅😅😅
blacksmith 94
blacksmith 94 - 3 months ago
Misai tu pun dh mcm mee hitam dh aku tngok 🤣😅
Novalst
Novalst - 3 months ago
Org tue dulu cakap kalau mkn pedas siap mkn kene buang ludah pedas tu baru bekurang de punye pedas lelame tk rase pedas lagi
Yeni Surianingsih
Yeni Surianingsih - 3 months ago
Saya Tengok smpai keluar higus
Amely Theo
Amely Theo - 3 months ago
Hahahahahahahaha ter kekeh🤣🤣🤣🤣
Nurul Hidayah
Nurul Hidayah - 3 months ago
Ad yg nonton org indonesia gak?
Muhammad Ridzuan
Muhammad Ridzuan - 3 months ago
Shaz mmg xleh dduk diam ke🤣
Mimi Azizah
Mimi Azizah - 3 months ago
Fafa Fafa Ya takuut..
Korg adik beradik cute do😍😋
Ahhh Yaya
*takut shazz terjun tasik
maralyana liyana
maralyana liyana - 3 months ago
Menangis sbb lazat HAHAHAHHAHAHAHAHAHA
Wan Azween
Wan Azween - 3 months ago
Gigi die
Yana Mai
Yana Mai - 3 months ago
Sweet aje dua beradik ni 😂
Tyraa Remy
Tyraa Remy - 3 months ago
Kak shazz beli ghost pepper tu kat mana???
viemyn 11
viemyn 11 - 3 months ago
Knp kalut nk ambik tisu.....awt boleh hilng pedas ka ngn tisu
muhammad haiqal
muhammad haiqal - 4 months ago
ingatkan papa gomo tadi🤣🤣
NORHAIDAH BINTI WAGIRAN -
NORHAIDAH BINTI WAGIRAN - - 4 months ago
Apasal lah aku pegi tengok ni waktu puasa kan dah lapa
Kinah redz
Kinah redz - 4 months ago
Bengonggggg aku ingatkn kak Shaz punya youtubee dooo 😂😂 ni lah sebab sape suruh adik-beradik jdi youtuber😯😂😂
Syahirah Raduan
Syahirah Raduan - 4 months ago
7:57 kelakar lah haned
SAYA ASMR
SAYA ASMR - 4 months ago
Great video 👍🏻✨
You are so funny 🤣 😂😂🤣
Bella Aria
Bella Aria - 4 months ago
Kak shazz : itikkkk nak makan tak?
Itik : ingat lawak?
Aku bayangkan itik tu cakap mcm tu sambil berenang2 ke muara. Hahaa
Sarmila Sugumaran
Sarmila Sugumaran - 4 months ago
Klw kita makan pedas jngn minum air suam,minum lh air yang berlemak contohnya:susu,Milo. Jngn minum Cola nnti makin lh pedas sebab Cola dia bergas
zapyo_ official
zapyo_ official - 4 months ago
X kering gusi tgk channel siblings ni😂
Noraza Mamat
Noraza Mamat - 4 months ago
Hahaha... Hingus kau macam air terjun😂😂😂
TimeForRoblox - Corin
TimeForRoblox - Corin - 4 months ago
The duck😂😂
Tengku Puteri
Tengku Puteri - 4 months ago
dh tonyoh2 kat mata pstu makan.. heloknye 😅🤣🤣🤣
The Mell
The Mell - 4 months ago
terliur weiiii. pahal aku tgk vid ni
Iskandat Iskandar5012
Iskandat Iskandar5012 - 4 months ago
makn bers je klu pds klu tk caya cuba lh
Juariah Mansor
Juariah Mansor - 4 months ago
YA ALLAH,TERSEKSA NYE AKU TENGOK

NAK TRY LA
mira sha official
mira sha official - 4 months ago
Korang ni dah kahwin ke..?
Nayana J
Nayana J - 4 months ago
Dorang adik beradik.
Mak Kau
Mak Kau - 4 months ago
vlog sampah y pena ak tgk..
Are Meng
Are Meng - 4 months ago
Pedas kh?pernah mkn juga..tp xlah pedas mana pun..pedas lagi cili padi yg kecil tu..ambil 100 biji tumbuk mkn dgn mangga..
Next videos