RENTASAN BERITA 481 | PANAS!!! INI PUNCA UTAMA TUN M DICABAR TMJ?

1 425
424
 
Comments
Nozreen Reen
Nozreen Reen - 9 days ago
Ismail gendut ni pon macam budak bodoh.... Tak tau constitution tapi nak tunjuk hebat... Memang sial
Jenal JM
Jenal JM - 27 days ago
bismillah,,! ya allah ya rabb,! hancurkan lah kerajaan munafik dan kafir d dunia ini ! tabalkan lah raja adil dgn segera ! ya mehdi ya mahdali ya samman ! amin ! inshaallah !
kiaho Amin.
kiaho Amin. - Month ago
Banyak dajjal akhir zaman ni .
Takpa Allah sentiasa melihat
.
kiaho Amin.
kiaho Amin. - Month ago
Mmg depa tu kawan syaitan!!!
Fas Sdd
Fas Sdd - Month ago
Tok mat dah ada ciri2 penipuan..tak boleh jadi pemimpin lahh.. Hancur negara, munkin lebih teruk dari najib jembalang..!
Fas Sdd
Fas Sdd - Month ago
Sbb duit bnyk dan bedarah raja dia berani cakap mcm2. Kalau dia status rakyat biasa dan tak beduit.. Tak yah cerita lahh..
oldmansingin love
oldmansingin love - Month ago
Keduanya ANTI ISLAM
baguslah...
Angry Ant
Angry Ant - Month ago
nie sume kes kurang kasih syg..bile kecik dlu byk mnum susu kambig..gnie la jdy..BN dlu memerintah mcn firaun..baham duit rakyat.rasuah.kalah je terus jadi dajal..sebar fitnah.onar..
Keluang Men Men
Keluang Men Men - Month ago
babi jangan main bangsa .bangsa kamu bagus sangat.
Raqiah Raqiah
Raqiah Raqiah - Month ago
toknkyah nko nak goreng rakyat rantau apa ble buat....sbb depa blur.
az ab
az ab - Month ago
lama lama meluat juga rakyat.......biasa le orang yang beruang....beruamg dapat senang......prihatin?.,....mcm musim durian ....
Othman Matusin
Othman Matusin - Month ago
Saya sokong tun dan sayang tun,saya bangga jadi rakyat malaysia dibawah kepimpinannya.malaysia dikenal dan dikagumi oleh pemimpin dunia kerana kebijaksanannya yg terbukti hebat.semoga allah lanjutkan usia tun.agar dapat berkhimat dami rakyat dan negara malaysia yg tercinta..
Mahaz Cahaya
Mahaz Cahaya - Month ago
mahadir berundur di SOKONG
Musafir Kelana XII
Musafir Kelana XII - Month ago
Ada lagi wayang di main dan tipu daya Malaya pada Sabah Dan Sarawak....
warak anda
warak anda - Month ago
Pemimpin2 politik dan kerabat2 Diraja yang terlalu rakus dan tamak telah dirasuk iblis dan syaitan rela buat apa saja sehingga, bukan hanya menipu dan menabur wang, tetapi sehingga rela membunuh, demi untuk pertahankan kuasanya. Semoga pemimpin2 politik dan kerabat2 dlm gulungan ini sadar yg mereka telah menyeleweng dan terlalu sesat dari akidah Islam, klu sempat bertaubatlah jgn terus bersifat sombong, riak dan bongkak pertahankan yg kamu dari gulungan yg benar. Manusia zaman sekarang dgn peralatan perhubungan canggih tidak boleh ditipu dan dikotakkatikkan spt manusia dizaman dulu kala. Mereka sentiasa memantau kelakuan bukan hanya kepada pemimpin2 politik, tetapi juga kerabat2 Diraja. Jadilah pemimpin2 politik dan kerabat2 yg kecapi kehidupan sederhana, bersopan dan sentiasa utamakan sesejahteraan rakyat jelata yg berbilang kaum. Jadilah pemimpin2 politik dan kerabat2 yang adil sajsana dan bawa segala perbezaan pendapat kepada meja pererundingan secara aman, damai dan perhubungan yg akrab. Semoga Allah swt melindungi umat Islam dan rakyat pribumi Malaysia dari anasir2 yg bertindak secara halus dan diam2 utk melemahkan sekalian umat dan pribumi. Amiin.
Noraini Ahmad
Noraini Ahmad - Month ago
Sultan johor berani krn benar, ambil kesah tentang rkyt yg di tindas dgn kos sara hidup yg tinggi dn bebanan lain yg di hadapi olh rkyt, itu lah pemimpin yg sejati, bekerja utk rkyt nya tak kira dlm keadaan apa pun sekali rkyt di dahulukn bkn utk kepentingan diri sendiri, pemimpin hampas bnyk tapi tak lih pakai bertambah sakit jiwa melihat mereka ini, tak bijak mrntadbir negara,
Tay Hock Leng
Tay Hock Leng - Month ago
Buat baik berpada2 buat jahat jangan sekali . Kita semau sayang dan hormat orang2 tua saperti Tun Dr. M dan Raja2 dan Agong kita. Kita hidup aman dan damsi di Malaysia tanpa RASUAH lagi. Malaysia Boleh.
Hamzah Samah
Hamzah Samah - Month ago
Aku peringatkan Tun.jangan melampau.sayang tun.takut apa apa nanti bahaya.Dah dengan Mufti Tun tak hormat.Ulama ulama tun permainkan aja.Sultan kami Tun langgar aja tabik lah dulu sebelum lalu..alamak.
Mat Azidin
Mat Azidin - Month ago
Tak perlu, ..... ada agenda tersembunyi
Sodikin So
Sodikin So - Month ago
Sebaiknye raje klau nak cakap pakai otak, dah duduk diam uang sendiri mari lgi cakap banyak...silap2 TMJ tumbang macam raje nepal....raje tolol bodoh
Terbaik TUN DR MAHATHIR
Kopi O Pahit
Kopi O Pahit - Month ago
2x5 aje PM umno ni
mcm Najib huhuhu
Zul Sudin
Zul Sudin - Month ago
Atuk@ ketua KERA jaan...berkawan ngan kera syabu anak kera isap ganja...kan dah lalok ingat pesan tokwan..jgn jadi kera sumbang..jadilah kera penyamun
LE superman
LE superman - Month ago
CARA MUDA PUGUTAN SUARA WARGA SABAH SERAWA PERLU AMBIL PUGUTAN SUARAH KUASA AUTONOMI
LE superman
LE superman - Month ago
SABAH DAN SERAWAH PERLU KELUAR SAJA WAKEL SERAWAH HANTU KERANA MERIKA PENBALU ANJIN BN
LE superman
LE superman - Month ago
MALAYSIA AKAN HANCUR JIKE TUN M BERUDUR HANCUR BIDANG UNDANG UNDANG DAN KEADELAN WARGANYA DAN ECONOMI
Azizi Aziz
Azizi Aziz - Month ago
Kalau .bn .tak .kembali Lagi ..negara malaisia . .tak akan . Aman tentram .rakyat.nya .pun.sengsara ..pasti .banyak .pengemis...
Samsibal Sammy
Samsibal Sammy - Month ago
Singapore tak dia sound
Ahmad Sidek
Ahmad Sidek - Month ago
Knp asyik slh BN.skrg PH dah jd kerajaan.tunailah jnji.jgnlah menuding jari kpd orang lain.bangang punya anuar.
Neal Ael
Neal Ael - Month ago
X yah sembang sgt klu anak sultan diangkat inggeris bikin malu
Axe heads Health
Axe heads Health - Month ago
Mahady cuma rakyat tmj golongan raja nk di persoalankan
Abdul Rahim bin othman
ALLAH SWT x marah klau dlm poket Ada 1Billion pn.. Tp ALLAH SWT marah bila kt dlm hati ada walaupun 1 sen.. Kaya xpe ambil hak org yg x blh.. Apa LG milik rakyat.
Abdul Rahim bin othman
As slm.. Halal jelas haram pun jelas.. Haram bg org ISLAM angkat pemimpin dari kalangan kafir. Brunei pandai.. Sbb 2 lh ALLAH SWT Bg rahmat.
Zuniman Shah Hasshin Shah
Hidup tmj
EnamTali #
EnamTali # - Month ago
channel taik kucing
ahmad wafi
ahmad wafi - Month ago
mana pergi kuasa Raja sebagai ketua agama islam?
June Hj. A
June Hj. A - Month ago
Semoga 365 kereta2 antik dn mewah royal johor d selidiki... rakyat johor bangkit lah kmi yg d luar johor lebih senang dn bahagia dri kawan2 yg d johor..ini terbalik kong sepatutnya yg d johor lebih senang dn bahagia..d mana keistimewaan org2 melayi d johor?
nik sham
nik sham - Month ago
jdi perdana menteri atas penipuan..
azhar 1 ramle
azhar 1 ramle - Month ago
Penghantaran RM 10 juta dikatakan tidak ada menyalahi apa apa peratran..
persoalannya yg berbangkit kenapa Skt Money Changer pula yg didapati bersalah dan dikenakan tindakan lesen perniagaan ditarik..
sedangkan orang yg mendapat perkhidmatan dilepas bebas didapati bersih
E We
E We - Month ago
Semakin lantang mengkritik TUN.M semakin ramai rakyat yg memperlekeh TMJ dan ayahndanya. Krn hanya kesultanan johor saja yg tidak sehaluan dg pentakbiran TUN.M
mizah hashim
mizah hashim - Month ago
tok mat ni kenapa x istihar harta sampai sekarang weii takut ke
Khairi Rahman
Khairi Rahman - Month ago
Keja pembangkanglah tuu...sbb depa tkut manifesto PH berjaya..
Khairi Rahman
Khairi Rahman - Month ago
Pelik tpi benar...adehhh
Erie Abdullah
Erie Abdullah - Month ago
Tangkap macho buat hape kalau bisu
Erie Abdullah
Erie Abdullah - Month ago
Wahai mahaomar sebab Raja johor je yg peke... Faham...
Matlazin Ibrahim
Matlazin Ibrahim - Month ago
taik ar jaga ugama dan perlembagaan halal curi ada ar
курица деревня
Jgn wt main, skg ni zaman rakyat menentukan hala tuju negara.
firdaus bin abd muttalib
Weh, mahathir ni celaka betul lah, acah2 suci, si cibai kerbau tua ni. BMF skandal bila nak setel? RM40 billion hilang dlm masa 24 jam pd tahun 90'an dulu, kenape tak de org persoalkan? Dulu Jalil Ibrahim, la ni Muhammad Adib, bila nak setel kes ni? Jubo kambing la mahathir ni... "free to beat up ppl" wak lu, abis yg Anwar Ibrahim kena tumbuk tu apa? Then kalau yg suruh tumbuk tu tak kene apa2 ke?
shaharuddin hamdan
shaharuddin hamdan - Month ago
Ko pun menyalak mcm macai najib dan najib kat fb je. Semasa drM tiada kuasa knp tak berjaya heret dia di mahkamah. Adakah pada masa tu dia lebih berkuasa dari najib, sprm, polis dan peguam?
Abas MHAW
Abas MHAW - Month ago
Channel kaki fitnah
Andi ugik Petta
Andi ugik Petta - Month ago
Haramkan PH dalam negeri Johor
Daulat tuanku Sultan Johor
Hidup Bangsa Johor!
Vivo Malausia
Vivo Malausia - Month ago
Terbaik dari Tun. Raja- Raja memang tak payah buat apa apa. Jangan susahkan rakyat campurtangan hal kecuali perdana menteri buat salah seperti Najib tapi rakyat tahu siapa Raja baik siapa Raja yang ===. Maaf
Ismailmohdyusof Own
Ismailmohdyusof Own - Month ago
Suruh orang tua ni letak jawatan kerana dah nyanyuk teruk.
edy jai
edy jai - Month ago
Sokong tun m...laksanakan ROM tun.m......sokong tun.m
JeFRi zAIn
JeFRi zAIn - Month ago
tmj pun nyawa dia Allah yg pegang..kalau Allah nak senyapkan dia semua boleh jadi, bila2 masa kalau Allah mau..tunggu je, siapa yg dapat mengatasi kuasa Allah??
xyz 123
xyz 123 - Month ago
Sian kt pengundi Rantau wakil rakyat nye kaya bagai nk gila. Kaki rembat ,xamanah .
xyz 123
xyz 123 - Month ago
Raja naungan rakyat jikalau raja bolih dihasot olih sebahagian org yg xlih prentah negara membuat berbagai fitnah.maka disini lh kebijaksanaan Raja. umnogok pas tiada jln melain kn menghasot .kelantan bagaimana .sanggup bersubhat dgn umno lanon demi nk kn printah Negara!!!!
Anime Supreme
Anime Supreme - Month ago
alhamdulilah tuk mat menang semoga setiap pilihan raya pembangkang menang besar
Anime Supreme
Anime Supreme - Month ago
tak payah sokong kalau sokong ph dapat nama.elok pas dan amno tak sokong.
adam joharie
adam joharie - Month ago
i x taw ape masalah TMJ, senang cerita, ikut la bertanding next PRU jd perdana menteri,kalau x puas hati sgt..🤭 bosan i dgr asyik complain x habis,mcm puak umno pas.. macai2 fake acc byk meroyan dkt fb..
Hyden Adam
Hyden Adam - Month ago
saya rakyat johor dan hanya jauhari kenal menikam 😏
The Designer
The Designer - Month ago
Mahathir mahafiraun
zaahid ahmad
zaahid ahmad - Month ago
"Apa guna mereka bermegah-megah dengan slogan dan identiti negeri..
kalau mereka tidak ada DIGNITY."
-wow Datuk A Kadir pun pandai Rap jugak eh? mesti terpengaruh dengan K-Clique ni.. gila ah fenomena Rap sekarang..
17:48
Roslan Roslan
Roslan Roslan - 2 months ago
Rakyat johor tak sokong sultan ke
Peninsular Island
Peninsular Island - 2 months ago
Maaf. Yang nampak lebih2 cuma raja johor. Raja2 negeri lain ok je. Salute sultan perak yang terpelajar. Katanya, raja2 tak boleh campur tangan politik. Ada ape2 terselindung yang rugikan istana johor ke? Johor je yang sibuk nak tunjuk kuasa. Masa najib curi duit, tak pun depa kecoh?
danish haikal
danish haikal - 2 months ago
sentiasa bersama TMJ
Firhan Mdnor
Firhan Mdnor - 2 months ago
Allahu Akbar,Allahu Akbar,Allahu Akbar
Daulat Tuanku,Daulat Tuanku,Daulat Tuanku
Khairul Abdullah
Khairul Abdullah - 2 months ago
tak payah layan budak hingus....
MrRotihangus
MrRotihangus - 2 months ago
Masalah nya raja2 melayu semua yang tak setuju..bukan TMJ sorang jekk....da ada kt youtube video tu..kenapa TUN sebelom sign atau setuju pasal ROM tu tak bawak bincang dengan raja2 melayu...kenapa brunei pun tak sign??pikir la sendri..aq bukan pemakan dedak atau hancing....
abdul wahid wahid
abdul wahid wahid - 2 months ago
Kalau nak tau Ada banyak lagi
player979767 unknown
player979767 unknown - 2 months ago
Ape saja aje budak hingus ni. Mentang2 pangiran. Sesuka hati aje nak ckp pape. Anak raja ape ni. Bapak lepak anak mcm ape. Diam2 suar dok layan bola. Nk sebuk2 bbl sal politik. Tkde undang2 rakyat boleh buat sesuka hati wei. Ingt zaman raja senang ke. Lagi bnyk corruption
hisham noor
hisham noor - 2 months ago
LAMBAT LAUN MALAYSIA AKAN MENJADI NEGARA REPUBLIK JUGA ....KITA DOAKAN SAMA SAMA YE
Almizan Alui
Almizan Alui - 2 months ago
Sedar ckit asal usul kamu tu
jessica ng r
jessica ng r - 2 months ago
pm ph banyak kawan sama cina.bikin mati melayu.
TMJ bole masuk btnding pru nnti.bsama pas. tolong bela melayu
shaharuddin hamdan
shaharuddin hamdan - Month ago
Org tanya btul ke tu rumah dia. Dia jwb main pasir. Main abu. Bodoh...bukn tu jwpn. X brani jwb mcm bijan tu gak
Captain Jacque
Captain Jacque - 2 months ago
Grandpa, i'll b on ur side..he kick u, we kicks his 4ever!
sukahati akulamacai
sukahati akulamacai - 2 months ago
lanun diangkat sbagai hero, pencuri duet rakyat diangkat sbagai hero..akhir zaman.. manusia dah x bleh nak kenal halal haram baik buruk.. semua berdasarkan nafsu
Prso Gbz
Prso Gbz - 2 months ago
Sudah laa...TMj p ler...
Francis Dion
Francis Dion - 2 months ago
Deyyy... jangn kata ini malaysia islam punya.. kita pelbagai kaum laaa.... ini negara pelbagai budaya punya ..... asal aman ....yang tak aman tuu diri sendiri yang menghasut diri sendiri.......ini negara kita punya...selagi ic malaysia..kita tetap warga yang pelbagai agama ....jangn meninggi diri ...ingat tuu.....hidup berlandaskan budi bahasa budaya kita ..Ok
Saladdin
Saladdin - 2 months ago
Bagus juga TMJ tegur simamak kutty ala Madey ini, sebab yg lain semua takda teluk!
Madey tak jaga hal ehwal orang Islam langsung. Siapa lawan mamak kutty dia sumbat dlm jail mcm kes Anwar.
Fazli Daini
Fazli Daini - 2 months ago
Ni sbb anak raja yg biadap..tguk laa klau pasal bola dy nylak mcm anak punggut je..xyh tjuk smseng sgt laa..allah lagi brkuasa..dy lagi thu apa akan jdi msa dpn dan dh atur lbih baik..bkn sma2 agama nk maki2 puihhh
V Lie
V Lie - 2 months ago
Keja dlm Fam setahun tak abis skrg bole sembang politik
Den Shafiq
Den Shafiq - 2 months ago
Setiap pemerintahan perlua ada pengadilan dan pertimbangan dari mana2 pihak raja berhak bersuara. Mereka tuan hakim dari pihak raykat
Den Shafiq
Den Shafiq - 2 months ago
Apa2 pun terbaik tmj. Tunjukkan kuasa mu, org ph ni dan org tua madey ni dah terlalu naik belang sekarang.. kalau tade raja2 untuk campur tangan, siapa lagi. Madey bukan maksum lah sial.
Den Shafiq
Den Shafiq - 2 months ago
Semoga atok cepat mereput tanpa kematian...
Sywal Sywal
Sywal Sywal - 2 months ago
Tkut keistimewaan raja2 ditarik lgi kot tengok la raja2 nye keta cm ner
Hafiz Mohd
Hafiz Mohd - 2 months ago
ni nk posa kann gi jusco blanja2 skit duit org pon nyembahh dia ler hihihi.. sian jusco n staf teruk kna lnyak dgn org
What ???
What ??? - 2 months ago
Saya dtg nak baca komen 😄
khairunhassan
khairunhassan - 2 months ago
Terkenang Laksamana Bentan! Moga di beri nikmat oleh Allah swt!
XiI SkYz
XiI SkYz - 2 months ago
Shafie apdal butu bapa kau Filipino suluk anjing jngn kau NAK menunjuk baik Di media.. setelah shafie apdal jadi ketua menteri atas sokong matahir SST slow slow tipu.. di sabah org Filipino dah banyak mycard biru.. matahir SST slow slow tipu.. anjing lahanat
XiI SkYz
XiI SkYz - 2 months ago
Sabah is negara faham.. sabah serawak memang tak puas hati dengan malaya yg menelan hak sabah serawak motherfucker matahir SST slow slow tipu
zaki ibrahim
zaki ibrahim - 2 months ago
Kudrat itu iradat...
Betulka bossku..
Atam Ambing
Atam Ambing - 2 months ago
Dulu x ada masalah pun.sejak jadi boneka dap timbul mcm2 masalah .
Aiman Hafiz
Aiman Hafiz - 2 months ago
Kerabat raja mana boleh masuk campur hal politik negara. Acah je ko tu pun ada title raja sebab keturunan je Jangan sampai rakyat Malaysia hapuskan raja raja melayu
Zairatul Bear
Zairatul Bear - 22 days ago
Fre Shava Cado dia x sayang negara ni.. dia bukan kenang sejarah..
Fre Shava Cado
Fre Shava Cado - 22 days ago
@Zairatul Bear dia bodoh mcm tula xtau😂😂org dulu susah payah nk tolak agenda British nk hapus adat mlayu smua dia sng2 nk hapus raja dehell
Zairatul Bear
Zairatul Bear - Month ago
Aiman Hafiz kau ingat senang nk hapue. Kalo xde raja Malaysia jadi negara republik ..
Zul9 Zul9
Zul9 Zul9 - 2 months ago
Berhati-hati memberi pendapat jgn sampai menghina.
Zul9 Zul9
Zul9 Zul9 - 2 months ago
Tahu kah anda tentang perjanjian yg ditanda-tangani oleh raja-raja tanah melayu,untuk menjadi persekutuan tanah melayu.
cyril rills
cyril rills - 2 months ago
Klau hanya nak mengambalikan status sabah sarawak tanpa mengambalikan hasil dan hak2 kmi selama ini apa gunanya. Atok jngan lupa siap yg masukan pti d sabah yg d tawarkan projek ic sudh2 nak permainkan minda sabah srawak.
Mohd Amin Mohd Ali
Mohd Amin Mohd Ali - 2 months ago
AMNO Perintah lagi banyak project lagi kaya Menteri2 AMNO 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
st25 Jeram
st25 Jeram - 2 months ago
Mahadir hanya nampak org lain saja yg buat salah dia xsedar dari muda sampai tua dok menzalimi rakyat dan berselidung di balik kuasa pm..dari dulu mahadir nk masukkan raja2 dlm guni
페미니즘은 사탄이다.
In the gunny sacks ? say who ? where do your quote that ? Say you right ? Well, when emotion are above rational... we got you. A dumb arse.
Yolandafitri Yolandafitri
Yolandafitri Yolandafitri - 2 months ago
dia hanya pm rakyat biasa jgk.rja ttp raja.
페미니즘은 사탄이다.
Raja pun berak tahi juga, kentut pun busuk jugak; takde wangi pun... jadilah kau hamba manusia seumur hidup mu... manakan sama orang berilmu dengan orang tidak berilmu...
Yolandafitri Yolandafitri
Yolandafitri Yolandafitri - 2 months ago
buat apayg patut tmj.
Zainudin Yaakub
Zainudin Yaakub - 2 months ago
Menegakkan Islam di mana????
SitiNor Lasim
SitiNor Lasim - 2 months ago
Wah ustaz
jack sparow
jack sparow - 2 months ago
masih ingat kisah sultan mahmud mangkat dijulang...itu zaman feudal raja adalh undang undang.hari ini tiada siapa yg terlepas dari undang..
Next videos