RENTASAN BERITA 481 | PANAS!!! INI PUNCA UTAMA TUN M DICABAR TMJ?

1 422
427
 
Comments
ali hakim
ali hakim - Month ago
Ingatlah wahai pemimpin melayu kafir tetap kafir dan prihatinlah wahai bdn berkanun demi negara..
ali hakim
ali hakim - Month ago
Rakyat x mahu tahu pasal politik klu rakyat masih x punya rumah terimalah azab allah..
ali hakim
ali hakim - Month ago
Lihatlah apa yg mereka buat pada setiap pm dan bekas pm so mkin d biar makin menjadi..
ali hakim
ali hakim - Month ago
Bawa je blk rakyat sabah ni klu x nk wilayah hancur china sabah ni pun bawa balik sabah mereka zalim...
Nozreen Reen
Nozreen Reen - 2 months ago
Ismail gendut ni pon macam budak bodoh.... Tak tau constitution tapi nak tunjuk hebat... Memang sial
Jenal JM
Jenal JM - 3 months ago
bismillah,,! ya allah ya rabb,! hancurkan lah kerajaan munafik dan kafir d dunia ini ! tabalkan lah raja adil dgn segera ! ya mehdi ya mahdali ya samman ! amin ! inshaallah !
kiaho Amin.
kiaho Amin. - 3 months ago
Banyak dajjal akhir zaman ni .
Takpa Allah sentiasa melihat
.
kiaho Amin.
kiaho Amin. - 3 months ago
Mmg depa tu kawan syaitan!!!
Fas Sdd
Fas Sdd - 3 months ago
Tok mat dah ada ciri2 penipuan..tak boleh jadi pemimpin lahh.. Hancur negara, munkin lebih teruk dari najib jembalang..!
Fas Sdd
Fas Sdd - 3 months ago
Sbb duit bnyk dan bedarah raja dia berani cakap mcm2. Kalau dia status rakyat biasa dan tak beduit.. Tak yah cerita lahh..
oldmansingin love
oldmansingin love - 3 months ago
Keduanya ANTI ISLAM
baguslah...
Angry Ant
Angry Ant - 3 months ago
nie sume kes kurang kasih syg..bile kecik dlu byk mnum susu kambig..gnie la jdy..BN dlu memerintah mcn firaun..baham duit rakyat.rasuah.kalah je terus jadi dajal..sebar fitnah.onar..
Keluang Men Men
Keluang Men Men - 3 months ago
babi jangan main bangsa .bangsa kamu bagus sangat.
Raqiah Raqiah
Raqiah Raqiah - 3 months ago
toknkyah nko nak goreng rakyat rantau apa ble buat....sbb depa blur.
az ab
az ab - 3 months ago
lama lama meluat juga rakyat.......biasa le orang yang beruang....beruamg dapat senang......prihatin?.,....mcm musim durian ....
Othman Matusin
Othman Matusin - 3 months ago
Saya sokong tun dan sayang tun,saya bangga jadi rakyat malaysia dibawah kepimpinannya.malaysia dikenal dan dikagumi oleh pemimpin dunia kerana kebijaksanannya yg terbukti hebat.semoga allah lanjutkan usia tun.agar dapat berkhimat dami rakyat dan negara malaysia yg tercinta..
Mahaz Cahaya
Mahaz Cahaya - 3 months ago
mahadir berundur di SOKONG
Musafir Kelana XII
Musafir Kelana XII - 3 months ago
Ada lagi wayang di main dan tipu daya Malaya pada Sabah Dan Sarawak....
warak anda
warak anda - 3 months ago
Pemimpin2 politik dan kerabat2 Diraja yang terlalu rakus dan tamak telah dirasuk iblis dan syaitan rela buat apa saja sehingga, bukan hanya menipu dan menabur wang, tetapi sehingga rela membunuh, demi untuk pertahankan kuasanya. Semoga pemimpin2 politik dan kerabat2 dlm gulungan ini sadar yg mereka telah menyeleweng dan terlalu sesat dari akidah Islam, klu sempat bertaubatlah jgn terus bersifat sombong, riak dan bongkak pertahankan yg kamu dari gulungan yg benar. Manusia zaman sekarang dgn peralatan perhubungan canggih tidak boleh ditipu dan dikotakkatikkan spt manusia dizaman dulu kala. Mereka sentiasa memantau kelakuan bukan hanya kepada pemimpin2 politik, tetapi juga kerabat2 Diraja. Jadilah pemimpin2 politik dan kerabat2 yg kecapi kehidupan sederhana, bersopan dan sentiasa utamakan sesejahteraan rakyat jelata yg berbilang kaum. Jadilah pemimpin2 politik dan kerabat2 yang adil sajsana dan bawa segala perbezaan pendapat kepada meja pererundingan secara aman, damai dan perhubungan yg akrab. Semoga Allah swt melindungi umat Islam dan rakyat pribumi Malaysia dari anasir2 yg bertindak secara halus dan diam2 utk melemahkan sekalian umat dan pribumi. Amiin.
Noraini Ahmad
Noraini Ahmad - 3 months ago
Sultan johor berani krn benar, ambil kesah tentang rkyt yg di tindas dgn kos sara hidup yg tinggi dn bebanan lain yg di hadapi olh rkyt, itu lah pemimpin yg sejati, bekerja utk rkyt nya tak kira dlm keadaan apa pun sekali rkyt di dahulukn bkn utk kepentingan diri sendiri, pemimpin hampas bnyk tapi tak lih pakai bertambah sakit jiwa melihat mereka ini, tak bijak mrntadbir negara,
Tay Hock Leng
Tay Hock Leng - 3 months ago
Buat baik berpada2 buat jahat jangan sekali . Kita semau sayang dan hormat orang2 tua saperti Tun Dr. M dan Raja2 dan Agong kita. Kita hidup aman dan damsi di Malaysia tanpa RASUAH lagi. Malaysia Boleh.
Hamzah Samah
Hamzah Samah - 3 months ago
Aku peringatkan Tun.jangan melampau.sayang tun.takut apa apa nanti bahaya.Dah dengan Mufti Tun tak hormat.Ulama ulama tun permainkan aja.Sultan kami Tun langgar aja tabik lah dulu sebelum lalu..alamak.
Mat Azidin
Mat Azidin - 3 months ago
Tak perlu, ..... ada agenda tersembunyi
Sodikin So
Sodikin So - 3 months ago
Sebaiknye raje klau nak cakap pakai otak, dah duduk diam uang sendiri mari lgi cakap banyak...silap2 TMJ tumbang macam raje nepal....raje tolol bodoh
Terbaik TUN DR MAHATHIR
Kopi O Pahit
Kopi O Pahit - 3 months ago
2x5 aje PM umno ni
mcm Najib huhuhu
Zul Sudin
Zul Sudin - 3 months ago
Atuk@ ketua KERA jaan...berkawan ngan kera syabu anak kera isap ganja...kan dah lalok ingat pesan tokwan..jgn jadi kera sumbang..jadilah kera penyamun
LEMAN SUPARMAN
LEMAN SUPARMAN - 3 months ago
CARA MUDA PUGUTAN SUARA WARGA SABAH SERAWA PERLU AMBIL PUGUTAN SUARAH KUASA AUTONOMI
LEMAN SUPARMAN
LEMAN SUPARMAN - 3 months ago
SABAH DAN SERAWAH PERLU KELUAR SAJA WAKEL SERAWAH HANTU KERANA MERIKA PENBALU ANJIN BN
LEMAN SUPARMAN
LEMAN SUPARMAN - 3 months ago
MALAYSIA AKAN HANCUR JIKE TUN M BERUDUR HANCUR BIDANG UNDANG UNDANG DAN KEADELAN WARGANYA DAN ECONOMI
Azizi Aziz
Azizi Aziz - 3 months ago
Kalau .bn .tak .kembali Lagi ..negara malaisia . .tak akan . Aman tentram .rakyat.nya .pun.sengsara ..pasti .banyak .pengemis...
Samsibal Sammy
Samsibal Sammy - 3 months ago
Singapore tak dia sound
Ahmad Sidek
Ahmad Sidek - 3 months ago
Knp asyik slh BN.skrg PH dah jd kerajaan.tunailah jnji.jgnlah menuding jari kpd orang lain.bangang punya anuar.
Neal Ael
Neal Ael - 3 months ago
X yah sembang sgt klu anak sultan diangkat inggeris bikin malu
Axe heads Health
Axe heads Health - 3 months ago
Mahady cuma rakyat tmj golongan raja nk di persoalankan
Abdul Rahim bin othman
Abdul Rahim bin othman - 3 months ago
ALLAH SWT x marah klau dlm poket Ada 1Billion pn.. Tp ALLAH SWT marah bila kt dlm hati ada walaupun 1 sen.. Kaya xpe ambil hak org yg x blh.. Apa LG milik rakyat.
Abdul Rahim bin othman
Abdul Rahim bin othman - 3 months ago
As slm.. Halal jelas haram pun jelas.. Haram bg org ISLAM angkat pemimpin dari kalangan kafir. Brunei pandai.. Sbb 2 lh ALLAH SWT Bg rahmat.
Zuniman Shah Hasshin Shah
Zuniman Shah Hasshin Shah - 3 months ago
Hidup tmj
EnamTali #
EnamTali # - 3 months ago
channel taik kucing
ahmad wafi
ahmad wafi - 3 months ago
mana pergi kuasa Raja sebagai ketua agama islam?
June Hj. A
June Hj. A - 3 months ago
Semoga 365 kereta2 antik dn mewah royal johor d selidiki... rakyat johor bangkit lah kmi yg d luar johor lebih senang dn bahagia dri kawan2 yg d johor..ini terbalik kong sepatutnya yg d johor lebih senang dn bahagia..d mana keistimewaan org2 melayi d johor?
nik sham
nik sham - 3 months ago
jdi perdana menteri atas penipuan..
azhar 1 ramle
azhar 1 ramle - 3 months ago
Penghantaran RM 10 juta dikatakan tidak ada menyalahi apa apa peratran..
persoalannya yg berbangkit kenapa Skt Money Changer pula yg didapati bersalah dan dikenakan tindakan lesen perniagaan ditarik..
sedangkan orang yg mendapat perkhidmatan dilepas bebas didapati bersih
E We
E We - 3 months ago
Semakin lantang mengkritik TUN.M semakin ramai rakyat yg memperlekeh TMJ dan ayahndanya. Krn hanya kesultanan johor saja yg tidak sehaluan dg pentakbiran TUN.M
mizah hashim
mizah hashim - 3 months ago
tok mat ni kenapa x istihar harta sampai sekarang weii takut ke
Khairi Rahman
Khairi Rahman - 3 months ago
Keja pembangkanglah tuu...sbb depa tkut manifesto PH berjaya..
Khairi Rahman
Khairi Rahman - 3 months ago
Pelik tpi benar...adehhh
Erie Abdullah
Erie Abdullah - 3 months ago
Tangkap macho buat hape kalau bisu
Erie Abdullah
Erie Abdullah - 3 months ago
Wahai mahaomar sebab Raja johor je yg peke... Faham...
Matlazin Ibrahim
Matlazin Ibrahim - 3 months ago
taik ar jaga ugama dan perlembagaan halal curi ada ar
курица деревня
Jgn wt main, skg ni zaman rakyat menentukan hala tuju negara.
firdaus bin abd muttalib
firdaus bin abd muttalib - 4 months ago
Weh, mahathir ni celaka betul lah, acah2 suci, si cibai kerbau tua ni. BMF skandal bila nak setel? RM40 billion hilang dlm masa 24 jam pd tahun 90'an dulu, kenape tak de org persoalkan? Dulu Jalil Ibrahim, la ni Muhammad Adib, bila nak setel kes ni? Jubo kambing la mahathir ni... "free to beat up ppl" wak lu, abis yg Anwar Ibrahim kena tumbuk tu apa? Then kalau yg suruh tumbuk tu tak kene apa2 ke?
shaharuddin hamdan
shaharuddin hamdan - 3 months ago
Ko pun menyalak mcm macai najib dan najib kat fb je. Semasa drM tiada kuasa knp tak berjaya heret dia di mahkamah. Adakah pada masa tu dia lebih berkuasa dari najib, sprm, polis dan peguam?
Abas MHAW
Abas MHAW - 4 months ago
Channel kaki fitnah
Andi ugik Petta
Andi ugik Petta - 4 months ago
Haramkan PH dalam negeri Johor
Daulat tuanku Sultan Johor
Hidup Bangsa Johor!
Vivo Malausia
Vivo Malausia - 4 months ago
Terbaik dari Tun. Raja- Raja memang tak payah buat apa apa. Jangan susahkan rakyat campurtangan hal kecuali perdana menteri buat salah seperti Najib tapi rakyat tahu siapa Raja baik siapa Raja yang ===. Maaf
Ismailmohdyusof Own
Ismailmohdyusof Own - 4 months ago
Suruh orang tua ni letak jawatan kerana dah nyanyuk teruk.
edy jai
edy jai - 4 months ago
Sokong tun m...laksanakan ROM tun.m......sokong tun.m
JeFRi zAIn
JeFRi zAIn - 4 months ago
tmj pun nyawa dia Allah yg pegang..kalau Allah nak senyapkan dia semua boleh jadi, bila2 masa kalau Allah mau..tunggu je, siapa yg dapat mengatasi kuasa Allah??
xyz 123
xyz 123 - 4 months ago
Sian kt pengundi Rantau wakil rakyat nye kaya bagai nk gila. Kaki rembat ,xamanah .
xyz 123
xyz 123 - 4 months ago
Raja naungan rakyat jikalau raja bolih dihasot olih sebahagian org yg xlih prentah negara membuat berbagai fitnah.maka disini lh kebijaksanaan Raja. umnogok pas tiada jln melain kn menghasot .kelantan bagaimana .sanggup bersubhat dgn umno lanon demi nk kn printah Negara!!!!
Anime Supreme
Anime Supreme - 4 months ago
alhamdulilah tuk mat menang semoga setiap pilihan raya pembangkang menang besar
Anime Supreme
Anime Supreme - 4 months ago
tak payah sokong kalau sokong ph dapat nama.elok pas dan amno tak sokong.
adam joharie
adam joharie - 4 months ago
i x taw ape masalah TMJ, senang cerita, ikut la bertanding next PRU jd perdana menteri,kalau x puas hati sgt..🤭 bosan i dgr asyik complain x habis,mcm puak umno pas.. macai2 fake acc byk meroyan dkt fb..
Hyden Adam
Hyden Adam - 4 months ago
saya rakyat johor dan hanya jauhari kenal menikam 😏
The Designer
The Designer - 4 months ago
Mahathir mahafiraun
zaahid ahmad
zaahid ahmad - 4 months ago
"Apa guna mereka bermegah-megah dengan slogan dan identiti negeri..
kalau mereka tidak ada DIGNITY."
-wow Datuk A Kadir pun pandai Rap jugak eh? mesti terpengaruh dengan K-Clique ni.. gila ah fenomena Rap sekarang..
17:48
Roslan Roslan
Roslan Roslan - 4 months ago
Rakyat johor tak sokong sultan ke
Peninsular Island
Peninsular Island - 4 months ago
Maaf. Yang nampak lebih2 cuma raja johor. Raja2 negeri lain ok je. Salute sultan perak yang terpelajar. Katanya, raja2 tak boleh campur tangan politik. Ada ape2 terselindung yang rugikan istana johor ke? Johor je yang sibuk nak tunjuk kuasa. Masa najib curi duit, tak pun depa kecoh?
danish haikal
danish haikal - 4 months ago
sentiasa bersama TMJ
Firhan Mdnor
Firhan Mdnor - 4 months ago
Allahu Akbar,Allahu Akbar,Allahu Akbar
Daulat Tuanku,Daulat Tuanku,Daulat Tuanku
Khairul Abdullah
Khairul Abdullah - 4 months ago
tak payah layan budak hingus....
MrRotihangus
MrRotihangus - 4 months ago
Masalah nya raja2 melayu semua yang tak setuju..bukan TMJ sorang jekk....da ada kt youtube video tu..kenapa TUN sebelom sign atau setuju pasal ROM tu tak bawak bincang dengan raja2 melayu...kenapa brunei pun tak sign??pikir la sendri..aq bukan pemakan dedak atau hancing....
abdul wahid wahid
abdul wahid wahid - 4 months ago
Kalau nak tau Ada banyak lagi
player979767 unknown
player979767 unknown - 4 months ago
Ape saja aje budak hingus ni. Mentang2 pangiran. Sesuka hati aje nak ckp pape. Anak raja ape ni. Bapak lepak anak mcm ape. Diam2 suar dok layan bola. Nk sebuk2 bbl sal politik. Tkde undang2 rakyat boleh buat sesuka hati wei. Ingt zaman raja senang ke. Lagi bnyk corruption
hisham noor
hisham noor - 4 months ago
LAMBAT LAUN MALAYSIA AKAN MENJADI NEGARA REPUBLIK JUGA ....KITA DOAKAN SAMA SAMA YE
Almizan Alui
Almizan Alui - 4 months ago
Sedar ckit asal usul kamu tu
jessica ng r
jessica ng r - 4 months ago
pm ph banyak kawan sama cina.bikin mati melayu.
TMJ bole masuk btnding pru nnti.bsama pas. tolong bela melayu
shaharuddin hamdan
shaharuddin hamdan - 3 months ago
Org tanya btul ke tu rumah dia. Dia jwb main pasir. Main abu. Bodoh...bukn tu jwpn. X brani jwb mcm bijan tu gak
Captain Jacque
Captain Jacque - 4 months ago
Grandpa, i'll b on ur side..he kick u, we kicks his 4ever!
sukahati akulamacai
sukahati akulamacai - 4 months ago
lanun diangkat sbagai hero, pencuri duet rakyat diangkat sbagai hero..akhir zaman.. manusia dah x bleh nak kenal halal haram baik buruk.. semua berdasarkan nafsu
Prso Gbz
Prso Gbz - 4 months ago
Sudah laa...TMj p ler...
Francis Dion
Francis Dion - 4 months ago
Deyyy... jangn kata ini malaysia islam punya.. kita pelbagai kaum laaa.... ini negara pelbagai budaya punya ..... asal aman ....yang tak aman tuu diri sendiri yang menghasut diri sendiri.......ini negara kita punya...selagi ic malaysia..kita tetap warga yang pelbagai agama ....jangn meninggi diri ...ingat tuu.....hidup berlandaskan budi bahasa budaya kita ..Ok
Saladdin
Saladdin - 4 months ago
Bagus juga TMJ tegur simamak kutty ala Madey ini, sebab yg lain semua takda teluk!
Madey tak jaga hal ehwal orang Islam langsung. Siapa lawan mamak kutty dia sumbat dlm jail mcm kes Anwar.
Next videos