We Have a Secret To Tell You..

115 479
2 092
 
Comments
Hope the Wolf in the elemental Wolfpack ASMR
OMG I haven’t watched you in a while and then I see this video oh my god oh my god oh my god oh my god oh my god oh my god oh my god my oh my god oh my God how to go I don’t know I’m saying anywhere anymore I meant but bro bro bro bro bro bro bro bro bro you’re having a baby you guys are having a baby you guys are having a baby you guys are having a baby the flip when did I not hear this I wish I didn’t even forget about your channel but I’m back on it now and I see this I see this I see this I see this I’m just going out of control what the flip you have a baby and your wife OMG
MR. Ender Panda
MR. Ender Panda - 5 hours ago
is it just me who is crying tears of happiness?
Creed Freed
Creed Freed - 5 hours ago
CONGRATS!!!!!

May the Memes bless u
Master BobbyDave
Master BobbyDave - 5 hours ago
Congrats dan that’s great news plz put mini dan in some videos when the time comes
Araib Gohar
Araib Gohar - 5 hours ago
congrats
CutePugSquad
CutePugSquad - 5 hours ago
Congrats!
TheCosmicWonder
TheCosmicWonder - 5 hours ago
You will make a perfect dad Dan, so i will sing an og tdm song for u...
God had a pencil
Dan had a highlighter
God drew the world
Dan made it brighter
You the boss Dan!
Keep making me smile as always...,👍👍👍💯👍👍👍👍👊👊👊
Bomb man
Bomb man - 5 hours ago
I thought he said he wouldn’t have kids?
DERPGuy 6875
DERPGuy 6875 - 5 hours ago
Congrats dan!
Mazin Fox
Mazin Fox - 5 hours ago
Congratulation you are a dad now😿😿👍
Verlixt
Verlixt - 5 hours ago
Congrats dan and Jemma hope ur baby boy is heathy and hope u have a great family I have been watching u since 2013 and you have come this far,It’s great,AND NOW UR A DAD 😁:)
Freddy Fazbear
Freddy Fazbear - 5 hours ago
Congratulations
I knew as soon as I saw him and jemma that they were having a baby.
NoneStop Tuber
NoneStop Tuber - 5 hours ago
I watched as a child and now you have one!
Congratulations!!! This put a smile on my face
Jimmy savvel is shook
Jimmy savvel is shook - 5 hours ago
I cried at this
IcyMythical
IcyMythical - 5 hours ago
Congratulations Dan and Jem from your biggest fan lol looking forward to the new member of the TDM Family❤❤❤❤❤❤❤
El Morro
El Morro - 5 hours ago
Congrats Dan man it’s been a long journey
Tyler Wootton
Tyler Wootton - 5 hours ago
Happy birthday dans child next january 2020
One Glorious Penguin
One Glorious Penguin - 5 hours ago
Awwwww that’s so cute! I’m so happy for you two!
Duh_Its_ Sophie
Duh_Its_ Sophie - 5 hours ago
OMG! Congrats on the baby, and I'm so happy for you both hope u have a happy family😁
NeoGShepz
NeoGShepz - 5 hours ago
Congrats dan^^
slipery poop sellars
slipery poop sellars - 5 hours ago
OMG I'm crying so hard right now congrats Dan
Jakob MPT
Jakob MPT - 5 hours ago
Congrats!!
石塚和久
石塚和久 - 5 hours ago
finally
J S
J S - 5 hours ago
Big deal bro, you stuck your Pee Pee in a hole, and that made another human... Can't for the next video where you tell us how to send baby shower gifts $$$
Turlz Games
Turlz Games - 5 hours ago
I can just imagine that But kid are here so delete it
Pokemong gdog Snowy
Pokemong gdog Snowy - 5 hours ago
Will you still do youtube
Turlz Games
Turlz Games - 5 hours ago
Not in January I thnik
Gamer S
Gamer S - 5 hours ago
Congrats Dan and Jemma good luck
Sarah Fletcher
Sarah Fletcher - 5 hours ago
hes no longer DanTDM he is now DadTDM congratulations dan and jemma you will be brilliant parents! xx
Dissgirldoes YEAH
Dissgirldoes YEAH - 5 hours ago
Incoming Baby DanTDM! Congrats!
X_ Eraser
X_ Eraser - 5 hours ago
Congratulations on your baby boy Dantdm
リフキ2509
リフキ2509 - 5 hours ago
おめでとうございます ダンーさん 幸せな生活を送る (^_^)/
Caitlin Cooney
Caitlin Cooney - 5 hours ago
Congrats guys😊🎉
shadowcreeper8
shadowcreeper8 - 5 hours ago
lol dad don"t be the dad in whos your daddy
Mistakxn
Mistakxn - 5 hours ago
This brought a tear to my face,
Congratulations Dan,
FISH FACE
FISH FACE - 5 hours ago
Hell na
Trần Quang Bách
Trần Quang Bách - 5 hours ago
Congruates on your baby i hope to see him one day (PS sorry if i typed wrong im vietnam so yeah)
Linda Ravakai
Linda Ravakai - 5 hours ago
Congrats DAN 😭😭😭😭😭
Younis Al Riyami
Younis Al Riyami - 5 hours ago
Congrats
Everyday Gamer
Everyday Gamer - 5 hours ago
Oh boi Dan is gonna go great as a father and I swear if u don’t call urself dadtdm then we will revolt 😂😂😂
Owen D
Owen D - 5 hours ago
Congratulations dan!
Fahim Ali
Fahim Ali - 5 hours ago
Ive been watching since 2015 all those times were so fun.Dan is tottaly cgonna be an amazing parent. (My friend told me about this ☺☺
Pokemong gdog Snowy
Pokemong gdog Snowy - 5 hours ago
Congratulations
Noah Carmichael
Noah Carmichael - 5 hours ago
I’ve been watching this guy for a very very VERY long time. So many years have past and now ur having a baby. Congrats DadTdm 😎😎
The Filming Legends
The Filming Legends - 5 hours ago
ITS DADTDM AWWW XD
Rupashree Mukherjee
Rupashree Mukherjee - 5 hours ago
This is emotional OMG I SUBBED SINCE YOU STARTED
Joyce Freitas
Joyce Freitas - 5 hours ago
Omg
Amix 123
Amix 123 - 5 hours ago
I have been watching ur vids for over 5 years, and you always picked me up when I was feeling down. Your videos made me smile every day. So I know for a fact, that that is the least you will do for your sun. I am really happy for you Dan😊 congratulations!!
Flying Pugtato
Flying Pugtato - 5 hours ago
CONGRATS DAN AND JEMMA IM SO HAPPY FOR YOU GUYS OMG
Raiyan Kaicer
Raiyan Kaicer - 5 hours ago
Congrats DAN THE DAD
Stefan Jay
Stefan Jay - 5 hours ago
Congratulations DanTDM or do I mean DadTDM
Gamer A
Gamer A - 5 hours ago
2k dislikes how dare they
RA1NB0WTH3K1D
RA1NB0WTH3K1D - 5 hours ago
This shall be a happy family!
It will be interesting seeing a baby in you're videos in the near future.
Ryan Walsh
Ryan Walsh - 5 hours ago
Well done can I'm crying 😢😢😢😢😢😢😢
jared sarmiento
jared sarmiento - 5 hours ago
Congartulation DanTDM/Daniel Robert Middleton your gonna be a great father to you new baby Congrats again
Alexander vgjghgjfhfhbgh chichiing
CONGRATS DAN WILL HE BE IN ANY VIDS
Vatank Sokny
Vatank Sokny - 5 hours ago
I am so happy for you
Dan The King Of Bis
Dan The King Of Bis - 5 hours ago
so cute
sumalee niamsombat
sumalee niamsombat - 5 hours ago
Congratulations Daniel you’re going to be a dad
Iain Cedric Climacosa
Iain Cedric Climacosa - 5 hours ago
In Mario Odyssey, there is a 8-bit costume.
Also I'm retiring from the dab police, sorry.
And I'm 8 years old.
Aayush Bathia
Aayush Bathia - 5 hours ago
Congratulations TDM family
jake son
jake son - 5 hours ago
Congratulations DanTDM and Jemma
ECL 2008
ECL 2008 - 5 hours ago
I can imagine DanTDM doing a video with MiniTDM
JediWedi
JediWedi - 5 hours ago
Everybody else is emotional about this while I'm sitting in my chair hoping the baby will be born on January 8 which is my birthday lol but seriously Dan that's the best victory royale you have had right there.
TheColdMiners
TheColdMiners - 5 hours ago
Aww Your Kid Is Gonna Be Perfect... Dan I've Watched you for a VERY long time.. and I know you are gonna make a great dad... That kid will be lucky to have you as a father....
Cassie K
Cassie K - 5 hours ago
DAN can u do gaming with ur son when he is born plsssssss play father son game plsssss
1000 subs with a single video?
1# ON TRENDING :OOOOOOOOOOOOOOO

Edit: omg CONGRATZ! :D
K now I'm crying to this beautiful video
•́ ‿ ,•̀
Pixel Ty
Pixel Ty - 5 hours ago
lol the ultrasound already shows the kids a gamer he has a mouse cursor? WOOOOOTTT Congrats Dan :) you'll be a good father
Poppy Harlow
Poppy Harlow - 5 hours ago
Congratulations, you wonderful kids! You're going to be smashing parents. So happy for you!!! My baby boy was/is the best thing to have ever happened to me. He's just stared 6th grade.
Angus Corr
Angus Corr - 5 hours ago
Why is the theme from Lord of the Rings playing in the background?
Platoons Of mincraft
Platoons Of mincraft - 5 hours ago
WWWWHHAAAT?!Dan your gunna be a father YAHOO
Stefan Jay
Stefan Jay - 5 hours ago
Omg it’s could be on my birthday
Ryan Gamer
Ryan Gamer - 5 hours ago
Congratulations Dan
Make this blue, so that We all know, and support Dan who is the going to be the best dad
⬇️
Alan Feril
Alan Feril - 5 hours ago
Congrats
Spider TDC
Spider TDC - 5 hours ago
Congratulations
MINE MAX
MINE MAX - 5 hours ago
Yaaaaa! Dan will have a sheriff at teh dab police
Zoraiz Shaikh
Zoraiz Shaikh - 5 hours ago
Congrats on the Baby, Have you told Trayaurus he’s going to be an Uncle? 😂😂😂
Arlyn Reyes
Arlyn Reyes - 5 hours ago
Been watching since 2012 i remembered all the times your videos gave me courage when i needed them and the smile and laughters that i did during in my childhood days it was a great experience i wont forget it one channel and one man that will always be at a special place at my heart forever looking for the future Dantdm! Looking forward to be a great fan and yeah! Congrats have a good day MUCH LOVE THANKS!
fan9775
fan9775 - 5 hours ago
Riddles
When will I learn to break them.
kitty2010
kitty2010 - 5 hours ago
OMG CONGRATULATIONS!!😍🎉🧸
Adit the gamer
Adit the gamer - 5 hours ago
Don’t worry about anything Dan, you will be awesome at being a Dad
Imani is better than you
Imani is better than you - 5 hours ago
1
Next videos