Qadejah Kena Sebat Dengan Abah! - TV Terlajak Laris

9 453
2 550
 
Comments
Joker ZZ
Joker ZZ - Hour ago
abng terlajak lsris best in the world
Badrul Naim
Badrul Naim - 11 hours ago
Garang nya dato
Sharul Saroo
Sharul Saroo - 18 hours ago
Ksian ba tu jangn bgtu ba
muhamad Aqlan Izzati
muhamad Aqlan Izzati - 18 hours ago
aduh. saba dato
Bzjjahakaha Nsmsbakj
Bzjjahakaha Nsmsbakj - 18 hours ago
Terbaikk dato.. Ajar anak dari kecil untuk berdikari..
mohd Zain
mohd Zain - 18 hours ago
sabar
Syahida Syahira
Syahida Syahira - 19 hours ago
Bile dh marah..cian awak syg..abh mrah sbb syg..so xnk buat lagi k
miss nur
miss nur - 23 hours ago
Semoga semuanye baik baik je❤
lovely teah
lovely teah - Day ago
bgs dato tegas ngn ank2..sempoi je
Julhairi Abdul Jamma
Mendidik ank mcm nie lhhh biar x mngulang kesalahan
Syazwan Syahir
Syazwan Syahir - Day ago
ABANG TERLAJAK LARIS AWESOME.. HAPPY FAMILY..
Mummy_ Tykaa
Mummy_ Tykaa - Day ago
Aku dulu kene sesah pakai btng pnyapu, getah paip.
Support dato
Abang terlajak laris POWER!!
video abg terlajak laris BEST!!
fixx gamerss
fixx gamerss - Day ago
Alah sian dia..dengar cakap ayah ye
Marzuki Sukit
Marzuki Sukit - 2 days ago
Terbaik Datok 👍👍👍👍👍👀👂💪💪💪💪💪❤
Ezyanie Batrisya
Ezyanie Batrisya - 2 days ago
Alahhh ksian ..tp xpe kena marah utk sedar kan drg..agar dpt jd budak yg baik ☺️
SITI NORHAFIZAH
SITI NORHAFIZAH - 2 days ago
Jgn lh mrah qadejh
. Ksian dia
Alya Amani
Alya Amani - 2 days ago
Qadejah qadejah🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Naili Mazlan
Naili Mazlan - 2 days ago
Moga dato dimurah rezeki.
M.Zulkarnain Jaffar
M.Zulkarnain Jaffar - 2 days ago
Bagus dato tegas Dalam Rumah tangga dan anak2
Syamim Roslan
Syamim Roslan - 2 days ago
Inilah cara seorang ayah mendidik agar anak jadi manusia... tapi harap tak ganas la...
Ikram Fahmi
Ikram Fahmi - 2 days ago
qadejah budak baik...semoga menjadi anak yang solehah !
Nurul Nadhirah
Nurul Nadhirah - 2 days ago
Comel je Datin stay tepi tu tengok khadijah kena marah 🙂
Bye Bey
Bye Bey - 2 days ago
Bagus dato ni
Muhammad arif syaid hafiz
👍😂😂
Umar Syariffudin
Umar Syariffudin - 2 days ago
Jgn garang sgt dato 😅
NUR ZAMILA
NUR ZAMILA - 2 days ago
Assalamualaikum datuk🤗.Garang dan datuk sangat tegas dalam mendidik anak2☺️.
AZAM NOOR OFFICIAL
AZAM NOOR OFFICIAL - 2 days ago
Smoga anak2 dato jdi anak yg soleh dan solehah. Aaminn
Fieza Fieza
Fieza Fieza - 2 days ago
Aku benci qadejah dah la ca ca nangis pastu muka kau yang tak senonoh tu nak manja manja pulak dah la slime kau tu burok busok bodoh babi sial lahanat
Wan Sidah
Wan Sidah - 2 days ago
Bagus dato melentur buluh biarlah dari rebungnya
knor bokaracHai
knor bokaracHai - 4 days ago
1.30 minute
Mazlina Tan
Mazlina Tan - 4 days ago
Assalammualaikum DATOK KESIAN QADEJAH KENA DENDA BAGUS DATOK DIDIK ANAK MACAM NI
Tgm Sgahmie
Tgm Sgahmie - 4 days ago
Vedio abang terlajak laris best.
safiuddin affandi
safiuddin affandi - 4 days ago
bestnyaaa
Danial Mohd yusof
Danial Mohd yusof - 4 days ago
Macam anak tk pernah kene sebat langsung kene sikit pon nk masuk Kan kat youtube
wheresthevocados
wheresthevocados - 4 days ago
selam ke slime HAHAHAHHHA
Ayahnda Ucuk
Ayahnda Ucuk - 5 days ago
Sabar dato budak2 biasa lah tu. Bukan marah tapi sebagai seorang bapa perlu tegas.
Jack Lee
Jack Lee - 5 days ago
Sebenarnya la kan mata anak dia mcm tak ckup tidur
Zuraida Azura
Zuraida Azura - 5 days ago
Beg Qadejah dengan Baem smiggle
Mohdhaikal 07
Mohdhaikal 07 - 7 days ago
Garang sangat tu
Khairul Nizam
Khairul Nizam - 7 days ago
orang jenis apa ni sebat anak
muhammad za'aim
muhammad za'aim - 8 days ago
Semoga murah rezeko
aisha wok
aisha wok - 8 days ago
Hahha hidup kau hanya untuk menghiburkan orang. Dunia kau kalau tkde video tkde kehidupan. Kecian
MocuteGamer 177
MocuteGamer 177 - 8 days ago
doto jangan lah marah sampai masuk you tube
Muhd Hamzah
Muhd Hamzah - 8 days ago
Semoga menjadi ayah yang baik
Auni Fthia
Auni Fthia - 9 days ago
Bodoh punya datok alif
Nur Atikah
Nur Atikah - 10 days ago
Over 😒
Raminah Anggaryani
Raminah Anggaryani - 10 days ago
kasian istrinya tuh datuk diem aj kau marahin anak y
O S
O S - 11 days ago
memang kena marah sebab qadijah main slime
Airecool Driver
Airecool Driver - 11 days ago
*Terserlah kebodohan org Kaya ni..aib dan maruah keluarga sendiri pun tayang kt org..zaman terlebih canggih semua benda nk masuk dlm laman sosial..beza dgn org dulu2 biar zaman tak canggih tpi tak sebodoh org zaman sekarang huhuhu*
Mohamad Afiq
Mohamad Afiq - 12 days ago
Semua benda nak ditunjuk . Pergi toilet je tak ditunjuk. Haha kbye
Ct9192 Hm
Ct9192 Hm - 12 days ago
Ya Allah,Dato dia pon sakit kena pukul saya tutup pintu kuat kuat pon kena marah bagai saya dh la Ada masalah peribadi sian la anak tu sikit
Nik Haris Nik Zulkifli
Nik Haris Nik Zulkifli - 12 days ago
Kau tgh kawan ngn sajat xde org marah un😂😂
Ct9192 Hm
Ct9192 Hm - 12 days ago
Baru buka video ni ke?
shaisyazsupercute channel
Positive...mungkin lakunan jer...😂😂
amin amin
amin amin - 14 days ago
Nk didik ank jgn ckp kau aku xelok...
ika ahmad
ika ahmad - 14 days ago
ni anak perempuan jaganlah guna kau . kesian plak
Faiz Izz
Faiz Izz - 15 days ago
Esuk dato nk masuk berak pun dia nk tunjuk k
Audee Drey
Audee Drey - 15 days ago
Bgus cara dato .. lantak lh org nk ckp ap .. xyah upload youtube ke ap.. tp ni lh hakikat.. ajar anak cara ni .. biar brguna .. yg lain tu x. Anak kne marah ngn cikgu,cikgu kne saman.. haihlah manjakn sgt kn?? Jadi ap? Jadi bodoh. Jd bangang. Jd xguna. Biadap.. xde adab. Kurang ajar. Senang2 dato aliff syukri ni pon.. dia msih didik anak dia cara ni.. sape ckp cara ni salah.. mmg bangang lah. Mse dpan,manjakn lh anak kau.. tgk jd ap.. salute dato! Biar senang mne pon.. didik anak2 btol2 .. justeru itu,anak akn igt smpai ke besar.. biar jd insan yg peribadi baik.. jaga adab.. 😊 semoga diberkati selalu..
Adib Danish
Adib Danish - 15 days ago
Sian ank dato kena mrh
Aien Ali
Aien Ali - 16 days ago
Sian dia....
its me
its me - 17 days ago
kau kau..adoii..cakap elok2 der
Next videos