Makeup Relay Race Ft. David Dobrik & Vlog Squad

572 999
10 336
 
Комментарии
Shaz ina
Shaz ina - Час назад
David's face 😂 34:56
Tiara Ko
Tiara Ko - 3 часа назад
>.
Aaliyah Zeybek
Aaliyah Zeybek - 6 часов назад
r they dating
Aaliyah Zeybek
Aaliyah Zeybek - 6 часов назад
the end tho like bro u need to stop flirting so much when u started touching eachother omggggg
Nadia Iris
Nadia Iris - 7 часов назад
Why is Jonah not wearing James merch tho? lol
Peyton Medellin
Peyton Medellin - 7 часов назад
I’m dying🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂
Madison Eva
Madison Eva - 7 часов назад
Why was Jeff surprised at the reveal, he was literally the last person to see James
Dolphins Are Awesome
Dolphins Are Awesome - 9 часов назад
Yayyy now graysons mine😂🥵❤️
x RadiantSnow x
x RadiantSnow x - 10 часов назад
This one has seven ads and y’all didn’t say nothing lmao
phoenix k.
phoenix k. - 10 часов назад
I love how in the description James put Jonah’s info at the end 😂💀
EmotionalHugs *
EmotionalHugs * - 11 часов назад
30:49 I- im dead OKOKOKOK
Bella OceanBlue
Bella OceanBlue - 11 часов назад
i NEED jeff and james to happen
Ziyan Chen
Ziyan Chen - 11 часов назад
is david wearing mcdonalds shorts
Sophia Bonura
Sophia Bonura - 12 часов назад
i love how all james does is just stare at jeff
Oscar Gonzalez
Oscar Gonzalez - 12 часов назад
I liked this video when Jonah started
Kallie Merrick
Kallie Merrick - 13 часов назад
5:56 what were they doing down there?! I can hear them shouting😂
Fatimas World
Fatimas World - 14 часов назад
Looks like there is a new sister sqaud baby!
Idk who said that but ohh sister dont go that far
I have officially left the chat BYEEEEE
At 35:49
I think it was Zane
Kate Thoa
Kate Thoa - 15 часов назад
This might be late but WHERE IS JASON
xxaramixx
xxaramixx - 15 часов назад
aww i literally feel so bad for Jonah like if my friends treated me like that i would be mad like ik they’re just playing around but they’re never nice to him and they do it all the time.
jackjack x
jackjack x - 15 часов назад
WHEN JEFF STUK HIS HAND UNDER JAMES SHIRT I GASPED
cook boss
cook boss - 16 часов назад
When David started putting eyeshadow under James eyes I started laughing so hard 🤣
Kelsey Pagan
Kelsey Pagan - 16 часов назад
James is thirsty AF! LMAO 🥛
Jessie Kortus
Jessie Kortus - 16 часов назад
They did amazing in the end! Jeff totally did the best! 😍😍
Franny Staehle
Franny Staehle - 16 часов назад
at 15:25 look at James tongue
Megan
Megan - 16 часов назад
I laughed so hard when david did the eyeshadow I was crying
India May
India May - 16 часов назад
I ship James&Jeff SO MUCH😭😭😭
Priscilla Vian
Priscilla Vian - 17 часов назад
I understand that James had to ask them questions because it would have been awkward if it was just complete silence. But I kept getting nervous for them because they all started getting sidetracked to answer his questions. 😩😂
Priscila Palestino
Priscila Palestino - 17 часов назад
Matt is sooooooooo cuteee
Graham Murdoch
Graham Murdoch - 17 часов назад
Jeff doesn't do anything ahahahga
Graham Murdoch
Graham Murdoch - 17 часов назад
Adds more stuff to himself
Caleb Trejo
Caleb Trejo - 17 часов назад
James wanted to kiss Zane look at her
Shallon White
Shallon White - 18 часов назад
James and Jeff just made this for me 😂
Leslie Rios
Leslie Rios - 18 часов назад
I ship Jeff and James so hard
Eva Melkhi
Eva Melkhi - 19 часов назад
'5 minutes ezakhly on the khlok' 9:27
Olivia Loren
Olivia Loren - 19 часов назад
WHeRe’S LiZA!!!!!!!
Savage Queen
Savage Queen - 20 часов назад
Jeff is def sercretly crushing on James❤❤
The Troll
The Troll - 21 час назад
"i don't wanna screw up"
**puts eyeshadow under eye**
Adrianna Sconce
Adrianna Sconce - 21 час назад
Oh David did the eye shadow dirty 😸
Ellie Monke
Ellie Monke - 22 часа назад
Davids posture during the intro is a real mood lol
Veronica Chris
Veronica Chris - День назад
Jeff and James are goals like why aren't they a thing
RICE
RICE - День назад
DAVID IS THE CUTEST
2019 queen
2019 queen - День назад
James looks like a demon😂
Ahana Sood
Ahana Sood - День назад
In this video David messed up more than Jonah. 🤨
Toney Wooldridge
Toney Wooldridge - День назад
I wish i was James rubbing and hugging on Jeff 😭🤤
mndi
mndi - День назад
Jonah is so sweet. Sometimes I feel bad he's the butt of a joke. Honestly i'd date him
alexis lalau
alexis lalau - День назад
He combed through your lashes with the eyebrow spooly 😂😂😂😂
Krista Chafe
Krista Chafe - День назад
Oh no David. No honey nooooo not that far down 😂😂😂
Josie Miller
Josie Miller - День назад
Today and Scotty aren’t there i feel like I completely missed that
Krista Chafe
Krista Chafe - День назад
Jeff reminds me of joe santigato
Ultimate Goku
Ultimate Goku - День назад
Wow! How come Dom can’t be there????
He vlogs?
Farah Syakirah
Farah Syakirah - День назад
The flirting aaawwwhhh
Alexis Estrada
Alexis Estrada - День назад
"I'm like 6'1, you know 6'2 maybe, sometimes" -Jeff 🌸
Farah Syakirah
Farah Syakirah - День назад
Where lizaaaaaa
remy butler
remy butler - День назад
Jeff is so fine 🤤
_el_.0 GaM1nG
_el_.0 GaM1nG - День назад
DAVID DOBRIK AND VLOG SQUAD no one eles name
kwf x
kwf x - День назад
UMM YEA I SHIP JAMES AND JEFF TOO
kwf x
kwf x - День назад
When David said "I feel like I'm on a date with you" I accidentally drooled lmfao
Chloe Carter
Chloe Carter - День назад
34:25 yesssssss 🔥🔥🔥🔥
Kirsty Roberts
Kirsty Roberts - День назад
my favourite youtube colab. no doubt.
Brenbot21
Brenbot21 - День назад
This my favorite video from James 😂
QUEEN SHADOW
QUEEN SHADOW - День назад
WHO WENT TO WATCH THE VIDEO OF JEFF vs CAT LOL
Jazmin Mendoza
Jazmin Mendoza - День назад
Let's be real,Everyone only came.here just because Of James and Jeff's flirting 😂
Karen Gutierrez
Karen Gutierrez - День назад
Bruh James and Jeff making me feel lonely 😭😂
Karyana Martinez
Karyana Martinez - День назад
Omg I love Jeff and James oof ♥️‼️
Wakanda Fart
Wakanda Fart - День назад
Will that was cringy
Kevin Reza
Kevin Reza - День назад
Jeff and Charles need to make a video alone 😉
BlankSpace
BlankSpace - День назад
Jeff and James flirting made me cringe It was cute and so extra but I loved it
Jxcgalo
Jxcgalo - День назад
First date kinda nervous!😂
Chloe Fernandes
Chloe Fernandes - День назад
No ones gonna talk about how Jeff acted surprised seeing the finished look when he did the setting spray 😂
Okayyy. hannah
Okayyy. hannah - День назад
you and jeff would be sooooo cute tgh😭😭😻😻
sldmjd
sldmjd - День назад
James puts David Dobrik and the vlog squad because it will get more views with David’s name in the title😂😂
Katina Martin
Katina Martin - День назад
Grayson is replaced😂
Gracie Bug
Gracie Bug - День назад
Heath can match James foundation better than James can himself
music maker Mango
music maker Mango - День назад
Flirtation
Karen Shao
Karen Shao - День назад
the part when david just screaMMed :WHO F*cked it up was so funny
Celeste Greene
Celeste Greene - День назад
I love heath
ᄏᄏaCanofS.ardina.
ᄏᄏaCanofS.ardina. - День назад
Yall just- imagine in dom was here lmao
ᄏᄏaCanofS.ardina.
ᄏᄏaCanofS.ardina. - День назад
Jeff really the man
Katherine Joy
Katherine Joy - День назад
Where is sister Vardon ? I need sister Vardon
Eva Smith16
Eva Smith16 - День назад
Jonah kinda looks sad and I honestly feel bad for him if I was him I would be depressed 😥
MaxxterBuilder
MaxxterBuilder - День назад
I like making fun of James Charles hehehe
Jay Parker
Jay Parker - День назад
7 ads
Joe Conley
Joe Conley - День назад
james is nasty bruh hell nahhhhhhh, the flirting making me cringeeeeee
Sarah Stellmach
Sarah Stellmach - День назад
i just realised that in the thumbnail corinna is holding an open concealer to james's hair jeez 😔✌
Mariah Johnson
Mariah Johnson - День назад
James said that “you should probably marry me and we can retake the photo” to Jeff 😂😂😂🤣😂
Sophie Wilson
Sophie Wilson - День назад
Liza??
Riley Alise
Riley Alise - День назад
where is Todd :(
Danielle Leanos
Danielle Leanos - День назад
Matt is kinda cute tbh
ZOFY:SENPAI
ZOFY:SENPAI - День назад
“Do you use water” fortnite players
savannah stephenson
savannah stephenson - День назад
THATS JEFF FROM BAD GIRLS CLUBBBB😆😆😆😂😂❤️ omfg
Choco Bunny
Choco Bunny - День назад
When the lights give sister James a unibrow in the beginning of the video😂😂😂
sister lily
sister lily - День назад
i think James found a boyfriend
fun with banan
fun with banan - День назад
OMG NEXT VIDEO LET IT BE GRAYSON VS JEFF EACH ONE DOES HALF OF THE FACE AND WE WILL SEE WHO JAMES PAYS MORE ATTENSION TO 😂😂😂
fun with banan
fun with banan - День назад
Who else got uncomfortable when it was Jeff's turn
Theodora Paz
Theodora Paz - День назад
You're such a good sport Jeff 😉
simplymissava xxx
simplymissava xxx - День назад
jonah is so adorable omg he was like doing his own thing and touching things shyly n didn’t know he was on timer i died🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Reina Canoe
Reina Canoe - День назад
David is so adorable wtf.
H J
H J - День назад
14:15
Jonah: "do we use water"
I can't 😂😂😂😂😂😂😂😂
Muhd Syahmi
Muhd Syahmi - День назад
The tea is really sweet in this vid love it. And thts the tea
Michelle Santana
Michelle Santana - День назад
I ship James and Jeff(I wish Scotty was in it)
Mysha Kherada
Mysha Kherada - 2 дня назад
it kinda makes me cringe when James and jeff flirt lol I cant 😂
Следующие видео