NO VIDEO :o(

Cardi B - Ring (feat. Kehlani) [Official Video]

328 508
9 501
 
Комментарии
Crafting With Olivia
Crafting With Olivia - 2 часа назад
Yasss slaying
Madison Green
Madison Green - 2 часа назад
U don't make it ring ring ring ring
Pro Dee
Pro Dee - 2 часа назад
#26 Trending in South Africa
Jeremy Rei
Jeremy Rei - 2 часа назад
http://royalurls.com/GpHlj
Hailey Luke
Hailey Luke - 2 часа назад
Reminds me of the Gabbie shows music video when there wrapped up in the ropes anyone els??
Lysandra Plant
Lysandra Plant - 2 часа назад
DAYUMMMMM CARDI!!!! NUMBER 1 ON TRENDING SO FAST?!!!!😍😍😍😍😍😍😍😍💖💖💖💖💖💖
Tanvee Pareek
Tanvee Pareek - 2 часа назад
Didn’t realise I needed this collab! 💯👑
Damla E
Damla E - 2 часа назад
Luh that ❤️👌🏼
Dominic Quogana
Dominic Quogana - 2 часа назад
oookkkuuurrrtttt.... heyyyyyy..
Bisola Beckley
Bisola Beckley - 2 часа назад
Omg😍😍😍 I lovvve this song.
Paulo Fabregas
Paulo Fabregas - 2 часа назад
Luv them both the vid is too messy huhu. I know they can do better next time tho
PriscillaB Seng
PriscillaB Seng - 2 часа назад
DANG QUEEN
Preyasya P
Preyasya P - 2 часа назад
Watching for Lani 💝
Marisa Nuñez
Marisa Nuñez - 2 часа назад
2:37
flash king
flash king - 2 часа назад
Thanks for 1 million likes
Tredz
Tredz - 2 часа назад
Wow kehlani is actually hot 😂
Tania Minguez
Tania Minguez - 2 часа назад
cardi b, antes molabas
S Unknown
S Unknown - 2 часа назад
The chorus banngssss💯
DubsNGrillz 420
DubsNGrillz 420 - 2 часа назад
2pac - wonder why we call you bitch.
Rochelle Bailey
Rochelle Bailey - 2 часа назад
Yessssss
Chasing Chirra
Chasing Chirra - 2 часа назад
I slept on this song foreal damn
Katy B
Katy B - 2 часа назад
Cardi b is the new era
illumidora
illumidora - 2 часа назад
Cute but... meh
Sammi Kathleen
Sammi Kathleen - 2 часа назад
Kehlani is so pretty!
cimi offical
cimi offical - 2 часа назад
ring ring get ugly
DaSnitch55
DaSnitch55 - 2 часа назад
Just wanting to confirm - mexicans are allowed to say nigga?
Dora Rudelj
Dora Rudelj - 2 часа назад
Kehlaaaani aa
Sevrin Stardust
Sevrin Stardust - 2 часа назад
Her hair be slayinggg🔥
Paulo Fabregas
Paulo Fabregas - 2 часа назад
Fave
Anveksha Rai
Anveksha Rai - 2 часа назад
I am sorry but this is not as catchy as I like it.
wildjacks ______
wildjacks ______ - 2 часа назад
Ganja burn vs ring
Loris 07
Loris 07 - 2 часа назад
Too dope, Cardi ❤️
Israel M
Israel M - 2 часа назад
I told my homies cardi is the next girl in hip hop rap that's going to be on top an here It comes
Elle Moana
Elle Moana - 2 часа назад
Today😍
Phuty  Phuty
Phuty Phuty - 2 часа назад
3 million views in 17 hours😱😱😱😱😱😱😱
❤❤❤❤❤✊✊
ava juulsen
ava juulsen - 2 часа назад
okay but why does the visuals look like it was made in 2009
ava juulsen
ava juulsen - 2 часа назад
Talented Shawn LOL that’s just my opinion, i’m not saying you have to agree to it
Talented Shawn
Talented Shawn - 2 часа назад
it looks nothing like 2009 smh you should watch a music video from that time and than watch this one 😂
Mahima Romanoffmw sally
Mahima Romanoffmw sally - 2 часа назад
Kehlani saved this song
YoiBoyPete
YoiBoyPete - 2 часа назад
Kehlani is sooo hott
HappyLlamaSadLlama 123
HappyLlamaSadLlama 123 - 2 часа назад
The wall and the tangled in the strings gives me gabbie hanna- honestly vibes
Aman Ramnath
Aman Ramnath - 2 часа назад
Mooi Lit
YouCanLookAtMyButt
YouCanLookAtMyButt - 2 часа назад
Fuck, Kehlani looking like a damn snack.
KidWorries GT
KidWorries GT - 2 часа назад
Damn I should've called her back
Frxn
Frxn - 2 часа назад
*WATCH MY VIDEOS ALSO??*




Yeet those comments need to ✋
Michi Von D
Michi Von D - 2 часа назад
I have a finger RING that looks exactly like those triangles in the video 😅
best action clips
best action clips - 2 часа назад
Hot video https://youtu.be/YRe9_yH2vD0
Beezy Talking Shit
Beezy Talking Shit - 2 часа назад
9.4k Nicki Minaj fans disliked this video hahaha.
Adam A
Adam A - 2 часа назад
Ok well now I know what's on the radio for the next 50 years 7000 times a day...
Владимир Илиев
Владимир Илиев - 2 часа назад
Go mamaaaaa
john waterfall
john waterfall - 2 часа назад
Who before 10M??
best action clips
best action clips - 2 часа назад
Best song https://youtu.be/YRe9_yH2vD0
Sheila Amolo
Sheila Amolo - 2 часа назад
Dope video
Maria Garcia
Maria Garcia - 2 часа назад
Kehlani so sexy like always. You should make my phone ring ring ring 📱 512-232-11** 😆💋💓😍
karla Lopez
karla Lopez - 2 часа назад
dam cardi killing Nikkie Minaj slow mommaaaaa
Shari Sefton
Shari Sefton - 2 часа назад
I like this song 👍🏻
Mod Me
Mod Me - 2 часа назад
Very good
Breana Carter
Breana Carter - 2 часа назад
now i’m in my feelings for no reason
Channel
Channel - 2 часа назад
Fuck Cardi B. Annoying biatch
jacob starbrow
jacob starbrow - 2 часа назад
Every time I see Cardi I think “oh she’s an okay rapper.” Then I remember she was a stripper, no thanks bitch. 😕
DubsNGrillz 420
DubsNGrillz 420 - 2 часа назад
Makin' it tooez!.
Hala Jarkas
Hala Jarkas - 2 часа назад
this is amazing
chanel salem
chanel salem - 2 часа назад
It's like 2009. again and i like it
KA Channel
KA Channel - 2 часа назад
As a former ICU nurse and a fitness and health enthusiast I give you guys the truth about the keto diet. The pros and cons and everything in between! If your currently doing, thinking about or simply have no idea what this ketogenic diet is all about. Definitely watch this video till the end and I'm sure I'll answer all your questions. Enjoy 😊😊
https://youtu.be/wlghwzSln3o
Share this video on any social media platform and I'll subscribe or follow you!
gulshan singh
gulshan singh - 2 часа назад
2:51 she is on fire😍
DubsNGrillz 420
DubsNGrillz 420 - 2 часа назад
Sexy but your both tryin too hard
W h i t e y
W h i t e y - 2 часа назад
FUCK Cardi B
vealy ursae
vealy ursae - 2 часа назад
trash bars
Marissa
Marissa - 2 часа назад
Best song on the album
Nyjai Nuby
Nyjai Nuby - 2 часа назад
OMG THERES A VIDEO AHH
Demilea Corr
Demilea Corr - 2 часа назад
I would absolutely love to see her she is so funny I love her so much 🖤
Banana99
Banana99 - 2 часа назад
Why does every love song have to sound the same?
Dawar Khan
Dawar Khan - 2 часа назад
It's an 'okay' song.
Sen Kimsin
Sen Kimsin - 2 часа назад
*LYRICS*
Ooh, ooh
Ring, ring, ring, ring
You don't hit my line no more, oh, oh
You don't make it ring, ring, ring, ring
I can't keep this on the low
I want you to make it ring, ring, ring, ring
Should I call first? I can't decide
I want to, but a bitch got pride
The switchin' up shit is what I can't fuck with
I'm feelin' you but you hard to get in touch with
And you ain't hit me up in a while
Actin' like you don't know what number to dial
You quit, then that's it, I'ma throw in the towel
'Cause a nigga only goin' through what you allow
You don't want this gun smoke
Learn to text with your nose if your thumb broke
I don't care if we get into it and I stall on your ass
But I still wake up to missed calls from your ass, nigga
You don't hit my line no more, oh, oh
You don't make it ring, ring, ring, ring
I can't keep this on the low
I want you to make it ring, ring, ring, ring
Nah, nigga now you gon' have to call me (call me)
'Cause I'm lookin' at these messages, they all me (yeah)
Actin' like they ain't niggas that want me
Let another nigga in your spot, and you gon' be hot nigga, coffee
You gon' be sick to your, stomach
Hit me when you free, 1-800
It's emergency, call me 911
'Cause right now I'm out here tryna find someone
The ring on my phone, ring on my finger (brrr)
You actin' like you ain't tryna do either (yeah)
Was a good girl, watched me turn diva
Here goes my heart, I put it on speaker (oh)
You don't hit my line no more, oh, oh
You don't make it ring, ring, ring, ring
I can't keep this on the low
I want you to make it ring, ring, ring, ring
You used to be on my line
On my tick all the time, yeah
Love it when you make me feel
Like you don't mind when I ain't got time for you
You know it don't go to my head, I'm only arrogant in bed
I just love to know you wanna spend time with me instead
Now you all caught up, yeah
You all caught up and you done left me alone, yeah
You was all fed up
Ready for the next step, wanna be on your own
Said I just miss you, I just miss us, baby
All I know is
You don't hit my line no more, oh, oh
You don't make it ring, ring, ring, ring (you don't make it ring, baby)
I can't keep this on the low (yeah, yeah, oh)
I want you to make it ring, ring, ring, ring
Raewyn Kemp
Raewyn Kemp - 2 часа назад
Love 😍😍😍
Chuncky Star
Chuncky Star - 2 часа назад
She never knows what to do with them claws she calls nails
Bitter Sweet
Bitter Sweet - 2 часа назад
Carmen King
Matthew The tiger
Matthew The tiger - 2 часа назад
Lol just call him
Salty Lemons
Salty Lemons - 2 часа назад
I WANT YOU TO MAKE IT RING RING RING
Vision Ainsley
Vision Ainsley - 2 часа назад
Obseessed
The real someone
The real someone - 2 часа назад
I said I like like that
Vika Laula
Vika Laula - 2 часа назад
Oh.... Hi there person scrolling down the comments🤗
Smj J
Smj J - 2 часа назад
I like it was far better tbh
Miss Davids
Miss Davids - 2 часа назад
Doooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooope!!!!!!!
Everything
Everything - 2 часа назад
Great clean bass. 👌
Kerry Rosenfeld
Kerry Rosenfeld - 2 часа назад
Waaa waa waaaaaaaaaa *flop*
Amine Mejri
Amine Mejri - 2 часа назад
Kehlani looks so beautiful
Rubyna Akther Ruby
Rubyna Akther Ruby - 2 часа назад
In Bangladesh on 1 treading 🖕💋
Mikoto Chenmai
Mikoto Chenmai - 2 часа назад
omg yes it finally came outtttt
Karla Rodriguez
Karla Rodriguez - 2 часа назад
Yes cardi!! #1
Wendy Owino
Wendy Owino - 2 часа назад
✔"I cant keep this on the low"✔...The massive love for this hit tho😭😭❤❤❤❤💯💯
Elina Meng
Elina Meng - 2 часа назад
THIS IS SO ICONIC
*IM LIVING!!!!*
Elina Meng
Elina Meng - 2 часа назад
!!!
Elina Meng
Elina Meng - 2 часа назад
😫
Carlo Suico
Carlo Suico - 2 часа назад
damn khelani! you to cardi
fvrests
fvrests - 2 часа назад
Here b4 10m
Princessliax28 Heartless Sisters
Princessliax28 Heartless Sisters - 2 часа назад
Weowwwww😍
Herlonelydemon
Herlonelydemon - 2 часа назад
MY BABY KEHLANI❤️
Daniel Williams
Daniel Williams - 2 часа назад
Have a great day guys scrolling through the comments 😉😉
Rosa Cabreja
Rosa Cabreja - 2 часа назад
#carmenking
My Magical Cat Is Here Tho
My Magical Cat Is Here Tho - 2 часа назад
Yazz the video is so simple yet really captivating and I love the softness in this song not like the other cardi b songs that drop the beat HARD 🙂
SpiritMan00
SpiritMan00 - 2 часа назад
Sounds similar to Chris Brown - Grass Ain't Greener. I like it.
baby st makeup
baby st makeup - 2 часа назад
Hi girls
#babystmakeup
https://youtu.be/jsl7ehGFUPw
Jitesh P Bhujbal
Jitesh P Bhujbal - 2 часа назад
NICKI MINAJ
Talented Shawn
Talented Shawn - 2 часа назад
who?
Следующие видео