MY MOM GOES THROUGH MY PHONE! (BAD IDEA) | Brent Rivera

41 509
420
 
Comments
MrBrent98
MrBrent98 - Month ago
HEY HI HELLO❀️ I love you guys so much πŸ’• thanks for watching!
Would you ever do this with your mom!? πŸ˜‚ LIKE this video if you want me to go thru EVAS phone for a videoπŸ˜‚πŸ˜‚
gao yang
gao yang - Day ago
Neveeeer
Jenn A
Jenn A - 18 days ago
MrBrent98 500th
XxXMilo - RobloXxX
XxXMilo - RobloXxX - 21 day ago
helloo 500th comment
Hispanolablante
Hispanolablante - 22 days ago
Stay Positive With GIANNA is discussing
Patricia O'Donnell
Patricia O'Donnell - Month ago
MrBrent98 I only commented because it was at 499 comments and it needs to 500. I’m sorry
Perise Samatua
Perise Samatua - 3 hours ago
I have tinder and my older sis went on tinder and saw photos of my boyfriend and ya
Jocelyn Cardenas
Jocelyn Cardenas - 3 hours ago
I want to see you go through Eva's phone
Saza Zahrin
Saza Zahrin - 4 hours ago
Love u
Naomi Skiles
Naomi Skiles - 5 hours ago
Love u Breva
Dora Who?!
Dora Who?! - 6 hours ago
i would have looked up all the 36 messages
Mair Stunna
Mair Stunna - 6 hours ago
I’m confused isn’t he clearly gay....!!!!! Maybe he isn’t ready yet. πŸ™„
Souhir Bouakel
Souhir Bouakel - 6 hours ago
Eva is ugly
MammaZappa
MammaZappa - 6 hours ago
lol
Nick Doneff
Nick Doneff - 10 hours ago
What is in your search history?
Carly Aziz
Carly Aziz - 11 hours ago
Brent i dare u to go through evas phone#lol#!!!!
Miss V Tay
Miss V Tay - 13 hours ago
Eva will kill you
jayleen oaniu
jayleen oaniu - 13 hours ago
That's not fair tho u can't delete Ur search list Coz the hole point of this was that Ur mum would find things part two and no cheating
Animathyst
Animathyst - 17 hours ago
0:15 "yes she did"
But Caleb is a boy? πŸ€”
Pancake Batter
Pancake Batter - 14 hours ago
He said you. As in shuedid
padmaja vijayan
padmaja vijayan - 20 hours ago
Did anyone else notice that Alex is missing in the fav list??
Kansas Lactose!
Kansas Lactose! - Day ago
sqs
samantha tinnivlioglou
2:08
Sofia Castillo
Sofia Castillo - Day ago
HOLY CRAP, YOU HAVE WATTPAD. I'M SO FUCKING IN LOVE WITH YOU RIGHT NOW. I MEAN LIKE, MORE THAN I WAS BEFORE. Brent Rivera, would you please marry me?
Raiden Burnham
Raiden Burnham - Day ago
B4 this starts it's probably click bait plz put me back in the river of youtube
Jaime Adame
Jaime Adame - Day ago
Hi
Dayli Roman
Dayli Roman - Day ago
I have a I phone x
Henry Clark
Henry Clark - Day ago
πŸ€¬β€ΌοΈβ—οΈβ€ΌοΈβ€ΌοΈβ€ΌοΈβ€ΌοΈβ€ΌοΈβ€ΌοΈβ”β”β€ΌοΈβ€ΌοΈβ‰οΈβ—οΈβ•β—οΈβ€ΌοΈ
Neruban Navilakumaran
HAIIIII
Poppy and Noodle
Poppy and Noodle - Day ago
You should do a video with Eva going through your phone!!!!!!
Jenni Kruse
Jenni Kruse - Day ago
I'm scared hahaha for his mom and him
Sarah Eisa
Sarah Eisa - Day ago
Hey Brent. i am an old fan . i tried to sub. but my phone was not working but now i subscribed
Jana Micic
Jana Micic - Day ago
Heyyyy LIKE IF YOU BRENT!!!πŸ˜˜β€β€β€β€β€β€β€β€πŸ’œπŸ’›πŸ’šπŸ’™
Mohamed Alsuwaidi
Mohamed Alsuwaidi - Day ago
Member
Jane Aguilar
Jane Aguilar - Day ago
i sub to your channel and turn the bell on
_ Xyyaahh
_ Xyyaahh - Day ago
Cute. He has a wattpad
β€’The Velvet Planetβ€’
3:45

*hmmmmmm*
Q_Queen_B Roberts
Q_Queen_B Roberts - 2 days ago
So I paused it at your favorites and you have

Alan Stokes But not Alex?!?
아미포에버
I know... that is hurtful...
jhashivani
jhashivani - 2 days ago
Hi
Nigishaga Castro
Nigishaga Castro - 2 days ago
You and Eva should look through each others phones
Maria Zarate
Maria Zarate - 2 days ago
ALWAYS LATE😩😠😭😲😯😬
Eric Hammond
Eric Hammond - 2 days ago
I love this your video, i love your mom! Your my favorite youtuber
Aamzz Ahmed
Aamzz Ahmed - 2 days ago
Code red was amazing 🀣🀣
Aishani GOWTHAM
Aishani GOWTHAM - 2 days ago
Now What was in the Safari?
Aishani GOWTHAM
Aishani GOWTHAM - 2 days ago
this video was released on my birthday
Jaylea Stringer
Jaylea Stringer - 2 days ago
Aishani GOWTHAM omg so sorry not you I meant to send that to someone else
Jaylea Stringer
Jaylea Stringer - 2 days ago
Your so rude πŸ˜‘πŸ˜ πŸ˜‘πŸ€¬πŸ˜­πŸ–•πŸΌπŸ–•πŸΌπŸ–•πŸΌπŸ–•πŸΌπŸ–•πŸΌ
nvar 2009
nvar 2009 - 2 days ago
Brend is gay
Arnold Diggs
Arnold Diggs - 2 days ago
Hey Brent you should make a video and give us your number and ava's number
Pearl Kirk
Pearl Kirk - 2 days ago
You should make a video of Eva looking through your phone
A R
A R - 2 days ago
Is it just me or does his mom looks like shes wearing a wig
Arael Deleon
Arael Deleon - 2 days ago
Wut did u look up on safari!!???
Layla Abrahams
Layla Abrahams - 2 days ago
The title should be β€œmom exposes me to β€˜girlfriend’”
Debbie Ramirez
Debbie Ramirez - 2 days ago
Hey Brent I just want you to know I would probably do this with my mom but you are a great youtuber God bless youπŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’•πŸ˜˜πŸ˜€
joseph ghabbour
joseph ghabbour - 2 days ago
what is your name on tiktok
Nada
Nada - 3 days ago
He has Wattpad
β€’ Potato Edits β€’
All of the β€œmom goes threw my phone” video Always says BAD IDEA
and I’m like yeah it is a bad idea why u do it
1 like u might wonder why u want ur mom to go threw ur phone?
⬇️
Gab. pink
Gab. pink - 3 days ago
he didn't hug his mom back :(
Skittle 5678
Skittle 5678 - 3 days ago
Some of your pictures look like your gay sorry but it’s true
Claudia Montes
Claudia Montes - 3 days ago
GOOD LUCK!
bellarina b
bellarina b - 3 days ago
alex was right. alan is liked more. alan was in his favorites and alex wasn't πŸ˜‚πŸ˜‚
PumpIn DunkIn
PumpIn DunkIn - 3 days ago
Your Moment to herrrrrrrrrrrrrrrr
Neil Maher
Neil Maher - 3 days ago
Brent that was very embarrassing and weird lol and you should maybe go through Ava’s πŸ“žπŸ˜πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜†
Γ–MER GÜNER
Γ–MER GÜNER - 4 days ago
I saw the picture.
rashawna Douglass-Watson
Eva Brent
Loves u and wants to have kids with u so don't !one the girls or the poop emohi
Lainee Esparza
Lainee Esparza - 4 days ago
CODE RED CODE RED CODE RED CODE RED CODE RED!!!!!!!!!!!!!! ❀❀❀❀❀❀❀❀❀

i used hearts because i β™‘ Brent
Isbel Sofia Sanchez Quezada
I never would not do that never
Ljiljana Isailovic
Ljiljana Isailovic - 4 days ago
What is red code
Olivia Dunn
Olivia Dunn - 4 days ago
Rip Brent
Queen B.
Queen B. - 4 days ago
he used code red bc he knows he watches bad stuff. Lol Hahahha I'm kidding
Sophie Shi
Sophie Shi - 4 days ago
OMG BRENT HAS WATTPAD
Someone Crazy
Someone Crazy - 4 days ago
Your mom's cool.
Kaiyue Random
Kaiyue Random - 5 days ago
How about lexi’s phone?
Vladi W
Vladi W - 5 days ago
His moms a milf 🀣
Laila Samuel
Laila Samuel - 5 days ago
I honestly freaked out when I saw he had the DJI go 4 app. He has a drone?? What kind?? I've got the Mavic air
Grace Beer
Grace Beer - 5 days ago
*
Emilio Cabrera
Emilio Cabrera - 6 days ago
What's in his history though
Hannie Lucero
Hannie Lucero - 6 days ago
Omg, you’re reading WATTPAD?!!!
Journey Mooney
Journey Mooney - 6 days ago
Ur beautiful Ava
Karm Singh
Karm Singh - 6 days ago
1.Andrew
2.Alan
3.Alex
4.Ben
5.Brent
6.Caleb
7.Eva
Mohammed Taki
Mohammed Taki - 6 days ago
LOL LOL LOL LOL LOL
Mohammed Taki
Mohammed Taki - 6 days ago
Ur trying to sing roses are red violets are blue why did I fall for u I gave it all for you ur awesome brent
Putri Amelia
Putri Amelia - 6 days ago
WATTPAD?!
rawan sharif
rawan sharif - 6 days ago
Whos searching the comments for Eva?????
Aisling De Villa
Aisling De Villa - 7 days ago
Love you Ava
Kariskitty& bruno
Kariskitty& bruno - 7 days ago
To three ava 's phone
brit bowers
brit bowers - 7 days ago
I would never let my mom to get on my phone
Gigi Grace
Gigi Grace - 7 days ago
And it was at this moment he knew he messed upπŸ˜‚πŸ˜‚
Jay Mendez
Jay Mendez - 7 days ago
No Eva going to her phone
Jay Mendez
Jay Mendez - 7 days ago
U know that if ava sees this she will see ellen
Aisha M.
Aisha M. - 7 days ago
Part two part two part two please do a part two
Kitty Lundgren
Kitty Lundgren - 7 days ago
He he
KIMBERLY KEMP
KIMBERLY KEMP - 7 days ago
I feel really bad for you
KIMBERLY KEMP
KIMBERLY KEMP - 7 days ago
I feel bad
Tm Mm
Tm Mm - 7 days ago
Why is there a bad picture of Lexi :/
Olivia Westura
Olivia Westura - 7 days ago
Why was Lexi’s face blurred off in the picture
Tili- An
Tili- An - 7 days ago
*I see Lexi on Brent’s mom’s face*
Zunaira Amina Russell
Zunaira Amina Russell - 7 days ago
I'm waiting for the day you'll propose EVA
Zunaira Amina Russell
Zunaira Amina Russell - 7 days ago
I want you to go through Eva's phone 😍
Hemanjali Dangeti
Hemanjali Dangeti - 7 days ago
seriously she's the best mom on earth. my mom hasn't given me a phn yet but she busts me up for touching her phn as well!!! uggghhhhh!!!!!!!
Brydie Keighley
Brydie Keighley - 7 days ago
🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈
Tiffany Paracuelles
Tiffany Paracuelles - 8 days ago
i love your vids
kate regencia
kate regencia - 8 days ago
I saw Wattpad
Valeria Salas
Valeria Salas - 8 days ago
Wait wattpad--?
Dinesh Ramroop
Dinesh Ramroop - 8 days ago
Lol so funny and cute and I think Eva is vex with you
don ddavis
don ddavis - 8 days ago
Cool mom
Lucy !
Lucy ! - 8 days ago
Omg same lol
Avalon Magix
Avalon Magix - 8 days ago
I love his mom lmao
music heart 1.0 i luv u
Anyone else come here cause of the thumbnail? Cause i thought his mom actually found a picture of brent nude. And also anyone remember CODE RED CODE RED CODE RED?!
Next videos