Will Smith hosts Meme Review w/ Elon Musk [MEME REVIEW] 👏 👏#50

226 722
3 464
 
Comments
Spark Brawl Stars
Spark Brawl Stars - 2 hours ago
F
Skully
Skully - 4 hours ago
*I TOO LIKE ELON MUSK*
elmoo hoorn
elmoo hoorn - 5 hours ago
F
Alexandre Chan
Alexandre Chan - 5 hours ago
If you happy and you know it clap ur hands
*clap clap*
MEME REVIEW!
RandomGuyOn Youtube
RandomGuyOn Youtube - 5 hours ago
Elon is a very interesting person, it's like a retard trying to be smart
A Tender Riot
A Tender Riot - 7 hours ago
"theres a lot*elon:HHAHAHAHHA* of dark force*HAHAHHA*s against each o*HAAAHHAA*ther...society is getting so dark"
Mr. E
Mr. E - 8 hours ago
I think this is a reflection of how dark we’ve become.
Elon just continues to laugh
Skooky From The Future
Skooky From The Future - 9 hours ago
PewDiePie: I wanna see some Fs in the chat!
ME: press F For respect
Melissa Spear
Melissa Spear - 10 hours ago
F
Do More
Do More - 10 hours ago
RIP opportunity
KittyKat029
KittyKat029 - 12 hours ago
F
KittyKat029
KittyKat029 - 12 hours ago
OMG THE FRICKIN QUALITY!
Niko Lukjan
Niko Lukjan - 13 hours ago
Justin: " Its just a reflection of how dark we have beco"-
*Elon laughs hysterically*
Abandoned Channel
Abandoned Channel - 14 hours ago
WE CANT GIVE UP! SUBCRIBE TO PEWDIEPIE TO HELP FIGHT T SERIES COPY AND PASTE THIS EVERYWHERE
Miguel Gouveia
Miguel Gouveia - 17 hours ago
F
mathijs
mathijs - 18 hours ago
Youtuber with 96 mil subs uploads in 720 p nice
JakeGDZ -
JakeGDZ - - 19 hours ago
1:20
Igni Artemis
Igni Artemis - 22 hours ago
I'll stomp on that little mouse for 5 dollars
Maria Funes
Maria Funes - 22 hours ago
F
HD Keemii
HD Keemii - Day ago
it seems as if felix is rushing this video
Rituraj Halder
Rituraj Halder - Day ago
Justine was recording elon for a rick and morty episode!
Anand Vihar
Anand Vihar - Day ago
Pewdiepie lose this subscribe
Skelly Clone
Skelly Clone - Day ago
That deer in the afterlife:
wtf Elon musk
Omega Squad Teemo
Omega Squad Teemo - Day ago
F
slider 137
slider 137 - Day ago
F
i'm a loser
i'm a loser - Day ago
i always forget elon has an accent
Pizaa
Pizaa - Day ago
Is it curiosity or opportunity???
Mohamed Elsayed
Mohamed Elsayed - Day ago
Memes are... inevitable
SomePoorSap
SomePoorSap - Day ago
Censoring doesn't matter if you don't censor it all lol
Epic Trends
Epic Trends - Day ago
F
purpletail animations
*Ahem *. F
BenjaBaccaBianer
BenjaBaccaBianer - Day ago
Roover
dimitrije didigenji
Meeeeeeeeeeeeeeeeeem nein boiiiiiii
herman kvist
herman kvist - Day ago
rouver
idk stilldk
idk stilldk - Day ago
F
Lanstone
Lanstone - Day ago
Who's watching in 2019 f
salvijus sean
salvijus sean - Day ago
It it just coa im high but isnt it increadible how he can just be like “ thw origine or the word “meme “ is blah blah blah “
salvijus sean
salvijus sean - Day ago
Like id need 30 min before taping to memorize it
Jojo Vasilev mlg v
Jojo Vasilev mlg v - Day ago
rip rover
that one gopnik
that one gopnik - Day ago
F
that one gopnik
that one gopnik - Day ago
F
that one gopnik
that one gopnik - Day ago
F
that one gopnik
that one gopnik - Day ago
F
Ali-A's bro
Ali-A's bro - Day ago
F
Charles Hardesty
Charles Hardesty - Day ago
F
Feedi
Feedi - Day ago
F
Xx_dudeguy_xX
Xx_dudeguy_xX - Day ago
F
Hamish Wilson
Hamish Wilson - Day ago
I'm not gonna lie I was laughing so hard at the dead deer too lol
Grapes Gorilla
Grapes Gorilla - 2 days ago
_F_
dan colonna
dan colonna - 2 days ago
Roiland ruined it
YouTube News
YouTube News - 2 days ago
Hi
Legend plays
Legend plays - 2 days ago
IF I GET 1K SUBS PEWDIEPIE WINZ AGAINST T SERIS IT 2 CLICKS WHY NOT DO IT. IT WILL HELP OUR BOI PEW FOR HOPE AND I WILL BE HAPPY HE WILL WIN( NO HOMO)IF I GET 1K SUBS PEWDIEPIE WINZ AGAINST T SERIS IT 2 CLICKS WHY NOT DO IT. IT WILL HELP OUR BOI PEW FOR HOPE AND I WILL BE HAPPY HE WILL WIN( NO HOMO)IF I GET 1K SUBS PEWDIEPIE WINZ AGAINST T SERIS IT 2 CLICKS WHY NOT DO IT. IT WILL HELP OUR BOI PEW FOR HOPE AND I WILL BE HAPPY HE WILL WIN( NO HOMO)IF I GET 1K SUBS PEWDIEPIE WINZ AGAINST T SERIS IT 2 CLICKS WHY NOT DO IT. IT WILL HELP OUR BOI PEW FOR HOPE AND I WILL BE HAPPY HE WILL WIN( NO HOMO)
00F1O
00F1O - 2 days ago
Its علاء الدين dats how u say it 😎
Samantha Hernandez
Samantha Hernandez - 2 days ago
Elon musk possesed
el mostaza qliado
el mostaza qliado - 2 days ago
hello
Solar Eclipse
Solar Eclipse - 2 days ago
For a good bit there u thought it was fake
Charlie Pirnat
Charlie Pirnat - 2 days ago
F
Fuck Off
Fuck Off - 2 days ago
10:28 I feel ya man
Sky Bordage
Sky Bordage - 2 days ago
F
CJH200iiWii
CJH200iiWii - 2 days ago
18:56 is what you're here for
Fundsom
Fundsom - 2 days ago
Elon Musk is 9/10
Prune E Pran
Prune E Pran - 2 days ago
F
Adhvaith Sreenivas
Adhvaith Sreenivas - 2 days ago
f
The Orange Fart
The Orange Fart - 2 days ago
Rip
The Orange Fart
The Orange Fart - 2 days ago
F
broboy 87
broboy 87 - 2 days ago
KACGIGGA
Jason Kok
Jason Kok - 2 days ago
Mars Roover
CARINA GRIBBON
CARINA GRIBBON - 2 days ago
Pls sub to me
Karl_Kokosboll
Karl_Kokosboll - 2 days ago
Uncut please.
Кто то
Кто то - 2 days ago
F
Yamnesia Gams
Yamnesia Gams - 2 days ago
F
FRESH SANS
FRESH SANS - 2 days ago
F
Aiden Hyelva
Aiden Hyelva - 2 days ago
F
wesseljk de graaf
wesseljk de graaf - 3 days ago
f
Grant Ruddy
Grant Ruddy - 3 days ago
F
Ralph Rabe
Ralph Rabe - 3 days ago
Nobody:
PewDiePie:*Mars Roover*
Lip Flirt
Lip Flirt - 3 days ago
F
CHIP BOI
CHIP BOI - 3 days ago
the quality tho
Noor Alashkr
Noor Alashkr - 3 days ago
F
Andy Han
Andy Han - 3 days ago
18:56 legendary moment. Thank me later
Aadil Agjee
Aadil Agjee - 3 days ago
F
Carter Swaner
Carter Swaner - 3 days ago
The opportunity is fine now
Jmdsavage 101
Jmdsavage 101 - 3 days ago
30000 dislikes and I couldn't find a single hate comment this is why pewdiepie is a god
justinp1151
justinp1151 - 3 days ago
13:35 yw
Shinjuki otusutskuki
Shinjuki otusutskuki - 3 days ago
Rest in peace opportunity, 2019. Rest in peace best rover
Catwizerd15 nothing goes here
Lmao aqua
Emily Reacts
Emily Reacts - 3 days ago
7:11 Alexa. Can we 50,000,000 likes?
Ashuthosh Bharadwaj
Ashuthosh Bharadwaj - 3 days ago
when he spins the wheel it goes the other way...IM WHEEZING hahahh
Kainui Penaloza
Kainui Penaloza - 3 days ago
F
TheBestPart Tho.
TheBestPart Tho. - 3 days ago
Is anyone gunna talk about that justin roland also hosted??
Suren Aghajanyan
Suren Aghajanyan - 3 days ago
F
Suren Aghajanyan
Suren Aghajanyan - 3 days ago
F
Suren Aghajanyan
Suren Aghajanyan - 3 days ago
F
lauren Ray
lauren Ray - 3 days ago
The Mars Rover deserves a 10
south Korean fish
south Korean fish - 3 days ago
F
TomBluu
TomBluu - 3 days ago
F
Abigail Engelman
Abigail Engelman - 3 days ago
I wanna host meme review
That one guy
That one guy - 3 days ago
Dislikes are from NASA
Ourcarchase
Ourcarchase - 3 days ago
F
Miranda Griffen
Miranda Griffen - 3 days ago
R.I.P PEWDIEPIE for T-series
Next videos